Gå til innhold

Nå trenger jeg råd, hjelp - dating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date nr 4 i går og det ble avskjedsklem og ikke kyss. Fikk melding etterpå  om jeg hadde tenkt å gå får kyss og ikke en klem. Skikkelig klein meld, men jeg skrev et eller annet om at jeg synes det lå noe i lufta. Jeg har ikke fått svar - nå har det gått 26 timer!

Har jeg ødelagt alt..?

Anonymkode: 78a62...03a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig ingen som kan gi meg noen råd?😅 Dette stresser meg skikkelig!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det virkelig ingen som kan gi meg noen råd?😅 Dette stresser meg skikkelig!

er du gutt?

Kan være hun er skuffa, ettersom vedkommende poengterte at du ikke gjorde dette.  Få henne med på en ny date og kyss henne!!!

Anonymkode: a300c...f8e

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig ikke ødelagt alt, nei. 

Anonymkode: 4ec2c...321

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke klar? Du skal jo ikke gjøre det om du ikke er klar.🤷‍♀️ Men etter 4 date er det kanskje på tide å spørre seg selv om dette bare er vennskapelig?

Anonymkode: ab3da...2c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke ødelagt noe. Slapp av ☺️ det at personen ikke svarer på 26 timer er et dårlig tegn, muligens laber interesse, men du har ikke gjort noe feil. Bare ta det helt med ro.

Anonymkode: eb9f6...89e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har ikke ødelagt noe. Slapp av ☺️ det at personen ikke svarer på 26 timer er et dårlig tegn, muligens laber interesse, men du har ikke gjort noe feil. Bare ta det helt med ro.

Fortsatt ikke fått svar.. Sendte en ny meld i går kveld, det burde jeg ikke gjort.. Jeg forstår bare ikke hvordan det har gått fra å være veldig bra og til at han (jeg er jente) plutselig ikke svarer på meldinger lengre. Han stilte jo spørsmålet om jeg hadde tenkt til å kysse han, noe jeg ville blitt med på hadde han tatt insj til det. Skulle tro at det var positivt..?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fortsatt ikke fått svar.. Sendte en ny meld i går kveld, det burde jeg ikke gjort.. Jeg forstår bare ikke hvordan det har gått fra å være veldig bra og til at han (jeg er jente) plutselig ikke svarer på meldinger lengre. Han stilte jo spørsmålet om jeg hadde tenkt til å kysse han, noe jeg ville blitt med på hadde han tatt insj til det. Skulle tro at det var positivt..?

Hva sendte du?

Anonymkode: e4e70...8be

AnonymBruker
Skrevet

Ikke la han behandle deg sånn som dette.

Anonymkode: 111e6...a63

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg var på date nr 4 i går og det ble avskjedsklem og ikke kyss. Fikk melding etterpå  om jeg hadde tenkt å gå får kyss og ikke en klem. Skikkelig klein meld, men jeg skrev et eller annet om at jeg synes det lå noe i lufta. Jeg har ikke fått svar - nå har det gått 26 timer!

Har jeg ødelagt alt..?

Ville heller sagt at det er daten din som har ødelagt alt.

Anonymkode: 1c616...be0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

om jeg hadde tenkt å gå får kyss og ikke en klem.

Hva mener du her? Kan umulig være korrekt skrevet

Anonymkode: 8e2b6...e77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva mener du her? Kan umulig være korrekt skrevet

Anonymkode: 8e2b6...e77

Den setningen er feil på så mange måter, men du greier vel også å skjønne den, i kontekst? 

Anonymkode: 086a1...55b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ikke send flere meldinger. Aldri dobbeltekst. Han skriver til deg om han er interessert. Så enkelt er det. Fikk du svar?

Skrevet

Han bruker såpas lang tid på å svare, mistenksomt... Han hadde vel ikke brukt så lang tid på å svare deg hvis han virkelig oppriktig hadde brydd seg. 

Du har ikke "ødelagt" noe som helst. Aldri tenk at du må nøye deg etter hans eller noen andres preferanser og ønsker, bare for å gjøre de fornøyd. Dine tanker der og da var at du heller ga han en klem enn et kyss, og slik er det. Hva så om han forventet et kyss? Skal han plutselig ditche deg fordi han ikke fikk det som han ville? Da vet du i alle fall hva han var ute etter for å si det sånn. Da vet du også hvilken person du har med å gjøre. 

En mann vil aldri kunne ditche ei jente bare fordi han fikk noe han ikke forventet, da var han bare ute etter en ting. Å bruke såpas lang tid uten å svare (hvis det ikke er en forståelsesfull forklaring bak det), så er det bare å si farvel. Aldri la noen behandle deg slik. Ser ut som om han prøver å "hevne" seg på en eller annen måte, og dette er ikke gode karaktertrekk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...