Gå til innhold

Sliten hele tiden, hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg trenger litt råd her for nå kjenner jeg at jeg sliter. Jeg er en småbarnsmor, 32 år gammel, normalvektig og frisk så vidt jeg vet. 

Jeg føler meg alltid sliten, ikke i form eller har vondt et sted. Bestandig en trøtthet som ligger og ulmer, men teoretisk har jeg fått nok søvn. 

For tiden har jeg vondt i nakken. 

Nå begynner korsryggen. 

Jeg har veldig lite energi til å gjøre ting og synes det er tiltak å lage mat, tiltak å gjøre husarbeid, tiltak å rydde. Føler at jeg ikke orker. 

For en stund siden valgte jeg å legge om kostholdet og sluttet å småspise tomme kalorier og heller fokusere på gode råvarer og næringsrik mat. Barna har alltid fått det, men jeg har ikke klart det sjøl, men det klarer jeg nå og det gjorde så jeg følte meg litt bedre. Nå virker blodsukkeret mer stabilt, jeg er ikke særlig kvalm og svimmel lenger... Men energinivået er akkurst det samme. Og jeg drikker sukkerfri redbull en gang om dagen. 

Men jeg føler fortsatt alt er tiltak. 

Føler det "alltid" er et eller annet med kroppen min som gjør at jeg ikke orker å gjøre ting.. Enten vondt, trøtt, sliten.. Et elr annet er det alltid. 

Hva kan jeg gjøre for å føle meg bedre? 

Anonymkode: 9b551...f24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk jernnivå. Ble en stor forandring for meg da jeg ble satt på jern, hadde veldig lave verdier. 

Anonymkode: 18c08...71c

AnonymBruker
Skrevet

1. gå til legen og få tatt forskjellige blodprøver. Kan være du mangler noe vitamin eller annet.

2. Sørg for at du spiser nok mat. Topp med næringsrikt, bare ikke gå for mye ned i mengde.

3. få behandling for nakken. Det er noe som heter nakkesvimmelhet, og man kan vli skikkelig sliten av nakkeproblematikk.

Anonymkode: 66dcf...9a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...