Kitty Odis Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Jeg har fått avtale til operasjon om 2 uker. Har lest mye på nett og begynner å grue meg. Jeg har tenkt å avbestille operasjonen, men det er også vondt spesielt om morgenen at jeg vil kvitte det. Noen som har hatt operasjon? Del gjerne deres erfaring (er) Endret 1. juni 2022 av Kitty Odis
PITTY Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Jeg avbestilte en slik operasjon. Mistenkte dårlig avgjørelse(feil diagnose.) Viste seg å være lurt. Ble bra av seg selv. Myelin-belegget på nerve i arm hadde tydeligvis fått en trøkk. Dette reproduseres igjen. Var riktignok ikke særlig smerter jeg hadde i forbindelse med dette. Var prikke/mangel av følelse, spes ut fingrene.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Jeg var så plaget av smerter at jeg ikke fikk sove. Prøvde å sove sittende osv osv. for meg var løsningen operasjon, og jeg ble helt bra igjen. Nå kan drt være annerledes hvis man f eks er overvektig (hører det er mer vanlig å få det da) enn jeg som er normalvektig Anonymkode: 86cb0...471
Ariam Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 For meg ble der et nytt liv etterpå, har operert begge hender med ca 6 mnd mellomrom. Fort gjort å operere, var våken med lokalbedøvelse 😊 Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå