AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Var hos kjæresten i dag og så når han tok den fram at den satt fast et langt hårstrå i penis. Tenkte det kan hende det er mitt og sa ikke noe på det, men var hos han sist for 4 dager siden. Dette har skjedd 1 gang før også… er det sannsynlig at det er mitt eller større sannsynlighet for at han er utro? Og burde jeg ta det opp, og evt hvordan? Eller burde jeg bare ignorere det? Veldig usikker på hva jeg burde gjøre takk for svar Anonymkode: c8190...ae2
Hulderen Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var hos kjæresten i dag og så når han tok den fram at den satt fast et langt hårstrå i penis. Tenkte det kan hende det er mitt og sa ikke noe på det, men var hos han sist for 4 dager siden. Dette har skjedd 1 gang før også… er det sannsynlig at det er mitt eller større sannsynlighet for at han er utro? Og burde jeg ta det opp, og evt hvordan? Eller burde jeg bare ignorere det? Veldig usikker på hva jeg burde gjøre takk for svar Anonymkode: c8190...ae2 Det kan jo hende at håret under forhuden var ditt. Men da er han en gris som vasker seg alt for sjelden 🤢 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Hvis har brukt håndkleet du brukte da du var der, eller ikke skifta på senga, så er sjansen for at det er ditt ganske stort. Anonymkode: 0f2ce...7de 5
AnonymBruker 42 Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 🤪 Du burde selvsagt sende det til DNA-analyse
snoren Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Vent til det skjer igjen! Ta en dna test av hårstrået. Er han glad i deg nekter han selvfølgelig for at han er utro for at du skal bli i forholdet. Virker som om du nulltoleranse for utroskap og hvis det stemmer er det kjipt å leve på en løgn.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Hvorfor to tråder? Er dere to elskerinner av samme mannen som stusser på det samme hårstrået? Anonymkode: 40628...ac7
Miss moneypenny Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Mannen min klager på at håret mitt er overalt. "Jeg finner tilogmed hårstråene dine i boxeren". Gode sjanser for at det er ditt eget hårstrå 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå