AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Jeg har møtt en mann som jeg syns er helt sinnssykt tiltrekkende. Jeg har aldri før vært med en mann som renner meg, men denne mannen gjør meg helt vill og gærn. Jeg lar han få mye bekreftelse på dette, noe han ser ut til å like og få god selvtillit av. Saken er at jeg helt seriøst ikke skjønner hva han mener han ser i meg. Vår relasjon er mest fysisk (ingen av oss vil noe mer enn det pr nå). Vi har ikke hatt sex enda, men det ligger helt klart i lufta. Men han er langt over meg mtp utseende og jeg er dritnervøs for å vise han kroppen min. Jeg ikke klarer å slippe meg løs og finner hele tiden på ulike unnskyldninger for ikke å gå hele veien. Selv om jeg så gjerne vil. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg si til han at jeg er nervøs eller bare late som at jeg er fullstendig selvsikker på kroppen? Er redd for at usikkerhet kan bli oppfattet negativt, samtidig som at falsk selvsikkerhet kanskje kan gjøre det teit siden jeg faktisk ikke er fin?? Anonymkode: b9e2d...7ba
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Jeg ville bare latt som ingenting og prøvd. Det er litt usexy å snakke om at du er usikker, og det virker fort som om du fisker etter komplimenter også. Men du trenger ikke ha påtatt selvsikkerhet heller. Det kommer nok av seg selv etter hvert som han gir deg bekreftelse. Anonymkode: 7b46a...86d 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Han har i grunn ikke gitt meg så mye bekreftelse tilbake annet enn at han helt klart liker makten han har over meg mtp hvor mye jeg liker han og han liker det jeg gjør med/for han (orslsex etc). Jeg tenner på å gi han nytelse så det er helt ok, men hadde selvfølgelig vært fint å få en bekreftelse på at han også liker hvordan jeg ser ut.. Anonymkode: b9e2d...7ba
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Drit i å tenke noe negativt om kroppen din. Bare vær deg selv og ikke tenkt på hvordan du ser ut. Bare vær nær og ekte og villig. Jeg tenker aldri på hvordan jeg ser ut under sex, jeg bare kaster meg i det og nyter Bare gi faen 😄
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Han har i grunn ikke gitt meg så mye bekreftelse tilbake annet enn at han helt klart liker makten han har over meg mtp hvor mye jeg liker han og han liker det jeg gjør med/for han (orslsex etc). Jeg tenner på å gi han nytelse så det er helt ok, men hadde selvfølgelig vært fint å få en bekreftelse på at han også liker hvordan jeg ser ut.. Anonymkode: b9e2d...7ba Bare pass på at han faktisk er en hyggelig fyr, da bør du få bekreftelse på at du er digg og mer enn bra nok. Hvis ikke han fyller kriteriene ville jeg lett etter noen andre som gjør nettopp det. At en mann liker at jeg suger han er ikke nok for meg personlig, men det er jo mye i deres relasjon jeg ikke kjenner til så det er vanskelig å si sikkert. Anonymkode: 7b46a...86d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva bør jeg gjøre? Bør jeg si til han at jeg er nervøs eller bare late som at jeg er fullstendig selvsikker på kroppen? Er redd for at usikkerhet kan bli oppfattet negativt, samtidig som at falsk selvsikkerhet kanskje kan gjøre det teit siden jeg faktisk ikke er fin?? Anonymkode: b9e2d...7ba Selvsikkerhet er aldri teit, selvsikkerhet gjør deg mer sexy! Om dere har et godt forhold og er åpne med hverandre går det selvsagt an å snakke om usikkerheten, men det setter bare et fokus på det du synes er negativt, og kan gjøre at han legger mer merke til det også. De fleste oppegående menn synes kvinnekropper er topp, selv med skavanker og bulker og merker. Og synes han ikke det, er han kanskje ikke så mye å spare på. Jeg ville prøvd å bare kjøre på, vær selvsikker og tenk at dette er for DIN nytelse, det spiller mindre rolle hva han mener eller ikke mener om kroppen din, egentlig. Hilsen ei som har lært å gi litt mer faen, og funnet ut at menn synes jeg er god nok selv om jeg aldri har syntes det selv 😉 Anonymkode: 6e75d...dad 2 1
feliek54 Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 1.6.2022 den 21.01): Jeg har møtt en mann som jeg syns er helt sinnssykt tiltrekkende. Jeg har aldri før vært med en mann som renner meg, men denne mannen gjør meg helt vill og gærn. Jeg lar han få mye bekreftelse på dette, noe han ser ut til å like og få god selvtillit av. Saken er at jeg helt seriøst ikke skjønner hva han mener han ser i meg. Vår relasjon er mest fysisk (ingen av oss vil noe mer enn det pr nå). Vi har ikke hatt sex enda, men det ligger helt klart i lufta. Men han er langt over meg mtp utseende og jeg er dritnervøs for å vise han kroppen min. Jeg ikke klarer å slippe meg løs og finner hele tiden på ulike unnskyldninger for ikke å gå hele veien. Selv om jeg så gjerne vil. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg si til han at jeg er nervøs eller bare late som at jeg er fullstendig selvsikker på kroppen? Er redd for at usikkerhet kan bli oppfattet negativt, samtidig som at falsk selvsikkerhet kanskje kan gjøre det teit siden jeg faktisk ikke er fin?? Anonymkode: b9e2d...7ba Vi menn er veldig forskjellig hva vi liker hos damer. Og det kan også være annet en utseende som gjør at han liker deg. Er du klar for sex med han så bør du gå videre. Ikke vær nervøs men behandle han som likeverdig og nyt sex med han. Så håper jeg dere begge blir tilfredsstilt. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå