Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at datingapper bare er for de som bare er ute etter sex. Hvordan kan jeg finne en mann som ønsker å finne noen å dele livet med?

Anonymkode: 46825...3d4

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har inntrykk av at datingapper bare er for de som bare er ute etter sex. Hvordan kan jeg finne en mann som ønsker å finne noen å dele livet med?

Dette må være skjebnen. Det er meg du leter etter.

• Liker 5
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en seriøs mann på sukker.no.

Anonymkode: dba02...5ac

AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn på datingapper vil ha kjæreste, men det gjelder å velge ut de som vil ha deg tilbake. Ikke de du kun kan få sex av

Anonymkode: 1dd60...6ee

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg traff en seriøs mann på sukker.no.

Og det vil gå gjetord om denne hendelsen i mange år fremover 😅

Ts; jeg tror vi finnes, men noen vil være minst like kresne som de kvinnene som ikke finner make, og mange er nok i den gruppen som aldri blir tatt inn på prøve engang.  At vi ikke er så redde for å få med oss noen seksuelle opplevelser på veien, gjør det kanskje ikke lettere. 

Anonymkode: 2c867...c08

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og det vil gå gjetord om denne hendelsen i mange år fremover 😅

Ts; jeg tror vi finnes, men noen vil være minst like kresne som de kvinnene som ikke finner make, og mange er nok i den gruppen som aldri blir tatt inn på prøve engang.  At vi ikke er så redde for å få med oss noen seksuelle opplevelser på veien, gjør det kanskje ikke lettere. 

Ja, det var et funn av gull blant gråstein ;) 

Tror nok at å være mann som er lite kresen på sexpartnere kan gjøre det litt vanskeligere ja. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror nok at å være mann som er lite kresen på sexpartnere kan gjøre det litt vanskeligere ja. 

Mulig, men her var altså spørsmålsstillingen: Hvordan kan jeg finne en mann som ønsker å finne noen å dele livet med?

Skrevet

Snu telefonen opp ned på tinder.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blant de mindre kjekke. De kjekkeste vil selvfølgelig benytte seg av sine ubegrensede muligheter for fitte og ikke ta til takke med en.

Anonymkode: 68f5f...d10

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Disse finner du oftest i blant mannfolkene damer ikke ønsker. De som er pene/har status etc, har så mange muligheter at de ikke vil slå seg til ro med det første og når de først slår seg ned, er de ofte utro likevel.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (9 timer siden):

Disse finner du oftest i blant mannfolkene damer ikke ønsker. De som er pene/har status etc, har så mange muligheter at de ikke vil slå seg til ro med det første og når de først slår seg ned, er de ofte utro likevel.

Det du sier, er egentlig at ingen mann vil ha kjæreste, for alle vil jo helst være i den kategorien du snakker om?  

Jeg tror verden er litt mer nyansert, og det finnes menn i alle lag og kategorier, som ønsker tosomhet, familieliv, forutsigbarhet etc. Plukker du en mindre attraktiv, eller uerfaren fyr, så er sjansen like stor for at fuckboys er hans store forbilde.  

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Blant de mindre kjekke. De kjekkeste vil selvfølgelig benytte seg av sine ubegrensede muligheter for fitte og ikke ta til takke med en.

Anonymkode: 68f5f...d10

Men de mindre kjekke ønsker også å forsyne seg av det samme, så da ender man bare med en som er bitter over at han ikke har hatt muligheten til å pule rundt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men de mindre kjekke ønsker også å forsyne seg av det samme, så da ender man bare med en som er bitter over at han ikke har hatt muligheten til å pule rundt.

Kvinneguiden i et nøtteskall. Bare bitre damer.

Anonymkode: 617bd...c8f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Plukker du en mindre attraktiv, eller uerfaren fyr, så er sjansen like stor for at fuckboys er hans store forbilde.  

Dette er essensen: Alle kvinner kan få sex med nesten hvem som helst, men ikke nødvendigvis forhold. Det ville jo ikke gått opp, da måtte i såfall disse mennene være polygame og ha 100 kjærester hver.

Det handler ikke om "fuckboys" og alt det femcel-tullet. Det handler om å prøve seg på de man har sjans på for forhold, om det er forhold man ønsker. Prøver man seg på de man ikke har sjans på får man tilbud om sex. Mens om den rette prøvde seg ville hun fått tilbud om forhold.

Det er vel ikke så vanskelig egentlig? Det er kjempelett for en ung dame å få kjæreste, så lenge man ikke er helt urealistisk. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vel, selvinnsikt er tydeligvis en mangelvare hos deg. Du går vel bare etter gutter med fuckboys-utseende, så det er nok der det ligger. 

Anonymkode: 1e90c...49a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
MannMedGlimt skrev (13 timer siden):

Dette må være skjebnen. Det er meg du leter etter.

Hun er ikke intr i overvektige utrente menn som klager over at kona ikke bryr seg om utseendet.....!    ( lest andre innlegg fra denne karen...)🤔😏

Anonymkode: 56c29...9c8

• Liker 4
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (10 timer siden):

Da må mannen min være unntaket. Dritkjekk, yngre enn meg og helt ut av "min liga". Ikke er han utro heller. Jeg traff ham forresten på Tinder. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er essensen: Alle kvinner kan få sex med nesten hvem som helst, men ikke nødvendigvis forhold. Det ville jo ikke gått opp, da måtte i såfall disse mennene være polygame og ha 100 kjærester hver.

Det handler ikke om "fuckboys" og alt det femcel-tullet. Det handler om å prøve seg på de man har sjans på for forhold, om det er forhold man ønsker. Prøver man seg på de man ikke har sjans på får man tilbud om sex. Mens om den rette prøvde seg ville hun fått tilbud om forhold.

Det er vel ikke så vanskelig egentlig? Det er kjempelett for en ung dame å få kjæreste, så lenge man ikke er helt urealistisk. 

Drømmen til kvinner er ikke å få sex med hvem som helst. men å finne en mann som de kan bli forelsket i og glad i og som elsker dem tilbake !

Anonymkode: 30a1c...49c

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det du sier, er egentlig at ingen mann vil ha kjæreste, for alle vil jo helst være i den kategorien du snakker om?  

Jeg tror verden er litt mer nyansert, og det finnes menn i alle lag og kategorier, som ønsker tosomhet, familieliv, forutsigbarhet etc. Plukker du en mindre attraktiv, eller uerfaren fyr, så er sjansen like stor for at fuckboys er hans store forbilde.  

Joda, det finnes menn som ønsker det også, men de er i mindretall. En mann sitt ønske er å få lagt ned så mange damer som mulig, en dame sitt ønske er den beste mannen hun kan finne. Kvinner ønsker kvalitet og menn ønsker kvantitet hvis alle var helt ærlige, men det er en ikke :).

• Nyttig 2
Skrevet
2 hours ago, ItchyBitchySpider said:

Da må mannen min være unntaket. Dritkjekk, yngre enn meg og helt ut av "min liga". Ikke er han utro heller. Jeg traff ham forresten på Tinder. 

Det er nok noe du bringer til bordet, som han ser på som veldig viktig. Du er heldig om det du sier stemmer.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...