Gå til innhold

Dating i travel hverdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig aktiv, har ofte planer med venner der jeg reiser på tur eller gjør ulike aktiviteter i løpet av en uke. Har ofte planlagt alt så vet lenge i forveien hvordan ukene mine ser ut. Dette har jo selvfølgelig vert toppers i singellivet.

For en liten stund siden møtte jeg en fyr som virkelig er drømmemannen. Egentlig alt det jeg ser etter, og kjemien sitter som støpt. Får sommerfugler hver gang jeg er med han eller mottar melding. Jeg har vært litt flinkere til å åpne kalenderen min litt slik at jeg kan få tid til dates mellom jobb og alt annet, men han er også en travel fyr. Er workoholic, mye overtid, aktiv i idrett, men allikevel velger f.eks. å ikke jobbe overtid en dag men ofrer da langhelga og må jobbe ekstra etterpå for å lage tid til å være med meg. Forstår vi begge er travle og prøver å finne tider vi kan møtes på. 

Men det jeg kjenner litt på er at når vi møtes er det som dans på roser. Det er bare oss. Hygger oss sammen, i samtaler, aktiviteter osv. Disse sommerfuglene sitter i en stund etter også, men pga travel hverdag er realiteten den at før vi skal møtes igjen så blir jeg usikker. Ofte jeg som må ta initiativ, men får strålende respons på det. Selv om det kan til tider ta lang tid før jeg får respons, fordi han sitter i møte eller spiller kamp. 

Er dette noe å satse på? Skal jeg klare å vente til sommeren når begge får bedre tid? Han har sagt når han har ferie og at han har mye tid da, men kjenner jeg blir litt utolmodig.

Hvordan løser dere datinglivet i en travel hverdag?

Anonymkode: f0682...394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir du nødt til å prioritere. Han eller dine fritidsaktiviteter. Eventuelt trappe ned på antall fritidsaktiviteter eller antall dager du er aktiv med hobbyer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Serafin skrev (7 minutter siden):

Her blir du nødt til å prioritere. Han eller dine fritidsaktiviteter. Eventuelt trappe ned på antall fritidsaktiviteter eller antall dager du er aktiv med hobbyer.

Jeg har trappet ned, holder mer dagene åpne og etter vi har planlagt date så fyller jeg opp de andre dagene. Er mer det at han er utrolig travel med jobb nå rett før sommeren, og prøver om jeg klarer å se om det blir lettere da enn nå.

Anonymkode: f0682...394

Skrevet

Jeg ville sett det an til ferien. har det travelt på jobb selv nå, det er mye som skal gjøres før folk går i ferie. Nå vet jeg ikke hvordan dere bor og hvordan han jobber, men om han må jobbe i helga, hva med å spørre om dere kan møtes kort til en lunsj? Han må jo uansett spise. Og sånne små møter er gull verdt når tiden ikke er der til skikkelige dater. Om det så bare er å ta en kopp kaffe sammen. Men om han ikke klarer å få tid til det engang (forutsatt at du tilrettelegger så ikke han må reise langt eller noe), så hadde jeg ikke giddet nei.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...