Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg må bare gi meg ende over Otto Jespersen, i kveldens Torsdagsklubben (17.10.02) med Erik Solheim og Mari Maurstad som gjester sa Otto følgende til Mari;

"Du, det derre håret ditt ser jo ut som en bikinilinje totalt ut av kontroll"

Jeg simpelten elsker denne mannen!

Milla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Ja han er en tøffing. Blir aldri lei den fyren.

Skulle gjerne sett Torsdagsklubben i dag,- glemte det selvfølgelig....

Skrevet

Joda. Otto Jespersen kan ha sine gode kommenterer, men i motsetning til Milla liker jeg ham ikke noe særlig. Enda mindre liker jeg Thomas Gjertsen. Han er som en ferdig tygget Hubba Bubba.. seig og smakløs.

Her i huset er det helt andre personer som slår an.. Harald Eia, Espen Eckbo.. folk som ikke er sååå fryktelig flinke til å drite ut folk på vert mulig måte og som ikke er så forutsigbare og selvgode.

Liker best folk som har beina på bakken jeg!

Skrevet

Synes Otto er morsom jeg. Han sleit litt med å holde maska etter den kommentaren til Mari. hehe Synes nok selv han var ganske morsom der jah!

Også Thomas i kveldens torsdagsklubb da han tok seg til rette hos en innvandrerfamilie! :ler:

Skrevet

Otto er kongen. Giærtsen blir bare småplukk i sammenligning. :blunke:

Skrevet

Otto er ironiens og selvutritelsens konge!!!

Gjertsen er bare plump med sexhumoren sin....

Gjest gurimalla
Skrevet

Enig med Lea, synes ikke Otto er så spennende. Han blir litt for høyrøstet for min smak. Giertsen; blæh!

Eia og Johansen, samt nytt på nytt gjengen er bedre synes nå jeg da.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

He He, Vinga har oppkalt dildoen sin etter Otto Jespersen :-)

Men den hår- kommentaren i går var jo helt Konge, både programledere, gjester og publikum fikk jo problemer med å hente seg inn igjen :-)

Thomas Giertsen har ingenting å stille opp med ovenfor Otto, det viser jo publikum når Otto kommer inn i studio for da brøles det som under en fotballkamp på puben.

Milla

Skrevet

Thomas Gjertsen er en stoooooor femidott uten like. Otto er rå barsk han :sjarmor:

Skrevet

Otto Jespersen er bare HEEEEERRRRRLIG :sjarmor:

(Liker de litt eldre, hehehehehe)

Skrevet

Har aldri hatt sansern for OJ, og Thomas begynner å bli litt utslitt nå. Må likevel ha med meg torsdagsklubben!

Skrevet

Så bare slutten i går - og avslutningstalen hans var ikke noe særlig i går - ellers pleier den å være den beste.

Thomas er oppbrukt og utbrukt, og han lager elendige reportasjer som ikke finnes morsomme. Og hver gang han har kommet med en kommentar som skal være morsom, så pauser han - som en liten unge - "hørte dere? nå var jeg vel morsom"... nei... jeg kan lage en sånn tale som Otto jeg - nå er jeg drittlei av unge, velfødde "komikere" som skal vise seg frem hele tiden...

Hmm... jeg gikk glipp av Wallander i går også - hva drev jeg med da...? Hmm åja..

Nei, Silje og Otto - bryt ut.

Skrevet

Eneste problemet er at jeg ikke klarer å se på komedien på tv Norge og Otto samtidig! .... :cry:

Skrevet

Er ikke dette å diskutere person? :lol:

Jaja, uansett så synes jeg at Thomas Giertsen virker veldig frekk og barnslig. De reportasjene hans er rett og slett flaue :o Stakkars gamle dame som fikk trusene sine på tv forrige gang. Misunner henne ikke.

Kanskje jeg har dårlig humor, men jeg ligger og vrir meg av latter hver gang O.J åpner kjeften jeg :hoho:

Han er den aller beste komikeren jeg har sett! Måten han høvler over alle personer og temaer med sine nådeløse ironiske kommentarer og slag under beltestedet DIGGER jeg!

Otto! Otto! Otto! :hoho:

Skrevet

Jeg har veldig sansen for Otto :ler: Torsdagsklubben er et must! Er enig med mange i at Giertsen har tapt seg veldig, han kommer liksom ikke videre...

Skrevet
Måten han høvler over alle personer og temaer med sine nådeløse ironiske kommentarer og slag under beltestedet DIGGER jeg!  

Otto! Otto! Otto!  :hoho:

Det som er så kult, er jo at det som regel er slag under beltestedet på den som LER... hehe.. Og Birger er helt konge, men det er jo et annet program da...

Skrevet

Det som er så kult, er jo at det som regel er slag under beltestedet på den som LER... hehe.. Og Birger er helt konge, men det er jo et annet program da...

Ja ikke sant. Jeg tenkte for meg selv da jeg lo så fælt, at jeg sitter jo å driter ut meg selv. Ha ha Hvis du digger Otto - må du ha selvironi. :hoho:

Skrevet

Jespersen KAN være ok MED manus, han er skikkelig dårlig uten, men så er jo det meste av det han sier godt øvd inn på forhånd. Men det blir stort sett i samme leia hele tiden, kanskje på tide å fornye seg litt?

Gjertsen er bare ute etter å drite ut flest mulig mennesker mest mulig. Er skikkelig lei han.

Det beste ved Torsdagsklubben tidligere var innslagene til Henrik Elvestad.

Nei gi meg Espen Eckbo, Dagfinn Lyngbø, Henrik Elvstad, Golden og Antonsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...