AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Har datet en mann i nesten 4 måneder og når han kikket inn i kjøleskapet så stilte han spørsmål til alle glassene med fetaost. Jeg sa jeg spiser ett glass til dagen og han synes det var veldig rart, men sa ikke noe mer på det. En stund etter det sov han over og til frokost spiste han skiver, mens jeg fant frem glasset med fetaost og spiste ut fra den. Han sluttet å spise og bare stirret på meg.Jeg spurte hva greia var. Han sa han trodde jeg spiste fetaosten med salat eller noe. At ingen normale mennesker spiser fetaost alene sånn. Samma det vel? Så har han drevet å sagt dette til venner og familie og forteller reaksjonen de hadde til meg. At han sier til alle at det er redflag og de er enige. Anonymkode: 53077...151 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Et du for mykje fetaost, blir du feta. Det må jo til og med du skjøne! Anonymkode: 47daa...9e7 4
Jdz Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Så glad i fetaost er det nok ikke alle som er, men spiller det egentlig noen rolle? Her i huset er vi heldigvis foodies og osteelskere begge to 🥰 11 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Røde flagg for hva? Rart at han går rundt og diskuterer det røde flagget også. Litt rar er du jo i matveien 😄 Men rødt flagg? Nei. Hans reaksjon....litt. Anonymkode: 90f96...da8 12 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Hahaha. For en raring. Han altså, ikke du. Kos deg med fetaosten. Anonymkode: dcc70...fcb 12
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Hva er grunnen til at du bare spiser feta (eller mye av det da)? Er det fordi det er en diett av noe slag er det litt annerledes enn om du bare liker feta veldig godt. Synes det er litt sært, men "redflag" ærlig talt .. hadde det vært grandis hver dag kanskje. Han virker opphengt. Anonymkode: 19816...c98 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Jeg lurer på hvilke røde flagg feta gir? Kan du være så snill å spørre han? Jeg lurer oppriktig. Du spiser jo himla usunt om du får i deg ett glass med feta i olje hver dag, men er det kaloriene som er det røde flagget? Jeg ser ett rødt flagg på han da. Og det blåser kraftig i vinden. Anonymkode: 5a7bd...0a6 8
Diskusjon69 Skrevet 1. juni 2022 #8 Skrevet 1. juni 2022 (endret) 49 minutter siden, AnonymBruker said: Har datet en mann i nesten 4 måneder og når han kikket inn i kjøleskapet så stilte han spørsmål til alle glassene med fetaost. Jeg sa jeg spiser ett glass til dagen og han synes det var veldig rart, men sa ikke noe mer på det. En stund etter det sov han over og til frokost spiste han skiver, mens jeg fant frem glasset med fetaost og spiste ut fra den. Han sluttet å spise og bare stirret på meg.Jeg spurte hva greia var. Han sa han trodde jeg spiste fetaosten med salat eller noe. At ingen normale mennesker spiser fetaost alene sånn. Samma det vel? Så har han drevet å sagt dette til venner og familie og forteller reaksjonen de hadde til meg. At han sier til alle at det er redflag og de er enige. Anonymkode: 53077...151 Er vel heller han som er et red flag, du spiser det du vil og driter i hva han synes. Endret 1. juni 2022 av Fridiskusjon.no 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #9 Skrevet 1. juni 2022 Han «tøyser» og spør om det er et symptom på en mental tilstand/sykdom, som psykopat eller noe. Later som han kikker etter et lik bak gardina og sånn og ler. Jeg ber han slutte og da blir han seriøs og sier at det er redflag. Anonymkode: 53077...151 1
sirenas Skrevet 1. juni 2022 #10 Skrevet 1. juni 2022 Synes hans reaksjon på dine matvaner er mye mer ett rødt flagg..... 5
Silva Pluvialis Skrevet 1. juni 2022 #12 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han «tøyser» og spør om det er et symptom på en mental tilstand/sykdom, som psykopat eller noe. Later som han kikker etter et lik bak gardina og sånn og ler. Jeg ber han slutte og da blir han seriøs og sier at det er redflag. Anonymkode: 53077...151 Høres ut som han spiller deg et puss, eventuelt bare er veeeeldig sær 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #13 Skrevet 1. juni 2022 Kvalmende med folk som spiser rett fra glasset eller drikker rett fra kartongen. Det er ekkelt og grådig Anonymkode: 252df...2cf 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #14 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvalmende med folk som spiser rett fra glasset eller drikker rett fra kartongen. Det er ekkelt og grådig Anonymkode: 252df...2cf Selv når dette er kun mitt glass? 😅 Anonymkode: 53077...151 4 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #15 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv når dette er kun mitt glass? 😅 Anonymkode: 53077...151 Ja. Du signaliserer at du verken har folkeskikk eller ønsker å dele Anonymkode: 252df...2cf 11
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #16 Skrevet 1. juni 2022 sirenas skrev (1 minutt siden): Synes hans reaksjon på dine matvaner er mye mer ett rødt flagg..... Det tenkte jeg også. Nå er det fetaosten. Fem år inn i samboerskap er det muligens hobbyene hennes, eller kollegene, eller vennene hennes han reagerer på... Anonymkode: 32356...c5f 3
Gjest StellaNova Skrevet 1. juni 2022 #18 Skrevet 1. juni 2022 Jeg spiste det som mellommåltid hele tiden da jeg var på keto, det er utrolig godt 😄 Gikk mye fetaost da. For meg er det ikke rart. Synes han reagerer litt for mye på det uansett om det er rart for han eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #19 Skrevet 1. juni 2022 Skjønner han, faktisk. Det virker usunt og fråtsende og dytte i seg et helt glass med feta hver dag. Jeg hadde lurt på hvilke andre ekstremt usunne vaner du bevilger deg. Blir litt som å gomle ørten skiver med ren gulost. Sunt er det iallfall ikke. Anonymkode: 7764e...1b7 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #20 Skrevet 1. juni 2022 KG sine favorittord er "fråtse" og "grådig" hver gang det er snakk om mye av en matvare. Kos deg med fetaosten TS! Anonymkode: 899f0...76f 3 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå