Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort:

- Han er 7 år yngre enn meg og ikke klar for å forplikte seg av flere grunner. Det har han vært tydelig på fra start. Han vet ikke hvem han er eller hva han vil her i livet og strever m å finne ut av det.

- Jeg har helt ufrivillig falt for han og vært forelsket i ca et halvt år nå. Han har visst det en stund.

- vi har egt flørtet litt av og på hele veien, spesielt er det han som starter flørtingen. Men jeg har aldri blitt helt klok på han og hans intensjoner med oss.

- nylig skjedde det plutselig noe mellom oss, der han tok initiativ til å holde hender og flørte åpenbart. Vi havnet i samme seng den natten men hadde ikke sex. Det ble bare kyssing og masse kosing. Han kjælte mye med håret mitt og strøk meg på armen, ryggen osv. Det var rett og slett bare sykt koselig.

- det ble veldig rart mellom oss dagen etterpå så da tok jeg endelig tak og sa at vi måtte snakke om dette fordi jeg ikke klarte å holde kjeft mer. Det endte i en veldig fin og åpen samtale, der vi begge var ærlige med hverandre om hvor vi står, hva vi tenker og føler osv.

- vi er begge enige om at det er en kjemi der vi ikke klarer å unngå og at vi føler oss dratt mot hverandre hele tiden. For min del kunne jeg tenkt meg å møtes mye mer, men som sagt ønsker han ikke å forplikte seg fordi han er så usikker på seg selv etc. (Jeg er mer etablert enn han, har ett barn og eier leilighet bla.)

- jeg ønsker derfor å ta den risikoen å heller bare ha det gøy i sommer med han, der flørting, sex og nærhet etc gjerne kan skje og at jeg ikke forventer noe fra han i ettertid. Til høsten skilles veiene våre uansett. Han syns det var en lettelse å høre at jeg ikke forventet noe fra han fordi grunnen til at han har vært på/av hele veien er fordi han har hatt lyst men samtidig vært redd for å såre meg siden han vet at jeg har sterke følelser for han.

- han sendte senere samme kvelden sms om hvor fint han syns det var at vi fikk pratet og at han var veldig glad i meg osv. Han er en bra fyr, det merker og ser jeg jo, så derfor føler jeg at han er verdt det.. å kose seg med i sommer og ikke forvente at det kan bli noe seriøst ut av det.

Så til saken: nå vet jeg at han skal være på et sted i morgen tidlig som er i nærheten av her hvor jeg bor. Jeg har derfor veldig lyst til å spørre han om han vil komme bort i kveld og sove over til i morra.. Men jeg er så usikker på om jeg burde. Hva tenker dere? Vil det bare skyve han unna/skremme han vekk eller tror dere han kanskje har lyst? 😅 vi har altså aldri vært nær hverandre på den måten i edru tilstand.. kun i fylla.

Anonymkode: c4561...de0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La være

Anonymkode: 298eb...6ee

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La være

Anonymkode: 298eb...6ee

Takk for raskt svar. Kan du begrunne hvorfor? 😅 det hjelper meg å høre andres synspunkter/tanker om dette..

AnonymBruker
Skrevet

La være. Skjønner ikke hvordan du kan skrive at du ikke vet hvor dere står, samtidig som han sier at han ikke er klar for forhold. Du er forelska, han er ikke. Til høsten blir det uansett skilte veier. Bare dropp han først som sist.

Pga dine følelser blir det vanskelig å bare ha det gøy, ha sex osv.

Anonymkode: b9fae...75e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La være. Skjønner ikke hvordan du kan skrive at du ikke vet hvor dere står, samtidig som han sier at han ikke er klar for forhold. Du er forelska, han er ikke. Til høsten blir det uansett skilte veier. Bare dropp han først som sist.

Pga dine følelser blir det vanskelig å bare ha det gøy, ha sex osv.

Kanskje jeg var litt utydelig der. Jeg vet jo nå, etter at vi hadde den samtalen, hvor vi står. Jeg vet jo at han ikke er klar for forhold og jeg har sagt til han at jeg ikke ønsker å dra han inn i mitt liv. Jeg vil at han skal ut og finne seg selv. Men vi har en felles arbeidsplass og ser derfor hverandre nesten daglig. Og skal på en del reiser og eventer sammen i sommer. Det er derfor jeg tenker at det blir vanskelig å unngå å se han og å ignorere spenningen mellom oss.. så da kan vi heller more oss så lenge vi kan, før vi stikker hver vår vei. Det blir et minne for livet tenker jeg.. ja, jeg kommer garantert til å ha kjærlighetssorg men det er verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde lat være.

Anonymkode: be9c4...9fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

ikke klar for å forplikte seg av flere grunner. Det har han vært tydelig på fra start.

Men dere måtte ha samtale nylig for at du skulle skjønne det?

Tror jeg hadde latt dette dabbe av. Men jeg ser ikke noe poeng i å ha sex med en det ikke er gjensidig forelskelse/forhold med..

Tror det kan påvirke deg mer enn du tror å liksom bare ha det gøy i et par mnd i beste fall. Kanskje en eller begge finner ut at det ikke var lurt å overnatte/ha sex. Da blir det vel ihvertfall rart å forholde seg til han på jobb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

La være, for du har barn og han høres litt ut som en unge han og, som ikke har funnet ut hva han vil enda

Han sier helt tydelig at han ikke ønsker et forhold. Du kan spørre han over, men vit dette: Du har 2 valg:

1 - Dropp det fordi dere ønsker forskjellige ting

2 - Han blir en sommerflørt og ingenting mer. Men da må du også si det til han. Om det er dette du vil, så burde du sagt dette en annen gang ansikt til ansikt, før du ber han hjem til deg. For da vet han mer hva han har å forholde seg til med et besøk til deg. Spør du bare nå om han vil komme, så kan du få et nei, fordi han er redd for at du skal tro det skal bli noe mer.

Så ja, valgene er å droppe han eller bare ha sex/flørte med han. 

Anonymkode: 978be...b41

AnonymBruker
Skrevet

Her er det om å gjøre at du spiller kortene dine riktig! Siden han sier han "ikke er klar", må du ikke invitere han til noenting, og faktisk overse han totalt i noen dager. 

Sykt vanskelig dette kjærlighetsspillet da 😆 men da skal du se han kontakter deg etter noen dagers stillhet. Dette er nesten garantert suksess.❤️

Anonymkode: 97ca1...b1d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La være, for du har barn og han høres litt ut som en unge han og, som ikke har funnet ut hva han vil enda

Han sier helt tydelig at han ikke ønsker et forhold. Du kan spørre han over, men vit dette: Du har 2 valg:

1 - Dropp det fordi dere ønsker forskjellige ting

2 - Han blir en sommerflørt og ingenting mer. Men da må du også si det til han. Om det er dette du vil, så burde du sagt dette en annen gang ansikt til ansikt, før du ber han hjem til deg. For da vet han mer hva han har å forholde seg til med et besøk til deg. Spør du bare nå om han vil komme, så kan du få et nei, fordi han er redd for at du skal tro det skal bli noe mer.

Så ja, valgene er å droppe han eller bare ha sex/flørte med han. 

Anonymkode: 978be...b41

Takk for svar 😊

Det ser ut som det jeg skrev i hovedinnlegget kanskje ikke er tydelig nok. Men altså, jeg HAR sagt til han ansikt til ansikt at jeg ikke ønsker noe mer enn bare en sommerflørt. Jeg har sagt til han at jeg unner han å finne seg selv og alt det og at jeg ikke har noen forventninger om oss selv om vi flørter osv. Og han har sagt at han er veldig lettet over å høre det og at vi begge nå vet hvor vi har hverandre.

Så den saken er avklart. Jeg har allerede valgt at jeg vil ha en sommerflørt med han. Greia er bare at ingen av oss har gått så langt i edru tilstand. Jeg har aldri bedt han om noe eller prøvd meg etc. Jeg har holdt meg unna inntil nå etter at vi fikk tatt den samtalen. Jeg har altså enda ikke tatt noe initiativ, men ettersom vi nå vet hvor vi har hverandre, har jeg veldig lyst til å møte han innimellom og kose meg. Altså kun på kveldstid, ved reiser, fester etc. Ikke noe mer utover det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er det om å gjøre at du spiller kortene dine riktig! Siden han sier han "ikke er klar", må du ikke invitere han til noenting, og faktisk overse han totalt i noen dager. 

Sykt vanskelig dette kjærlighetsspillet da 😆 men da skal du se han kontakter deg etter noen dagers stillhet. Dette er nesten garantert suksess.❤️

Tusen takk for svar 🤗

Det er dette jeg egentlig har tenkt er det beste 😅 jeg vet jeg burde la vær å sende sms!! men samtidig jobber jeg så iherdig med å kontrollere meg selv og ikke be han over osv. Hah.. derfor jeg desperat går inn her og ber om fremmeds tanker..

Jeg håper jo bare dette blir en sånn uforglemmelig sommer med han som jeg kan minnes for resten av livet 🙈🙉

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nesten umulig å la være, spesielt når du liker han så godt! 

Men la oss si du har en sommerflørt med han, vil det ikke da være vanskelig å si "farvel" når høsten kommer? Skal dere da glemme hverandre og finne dere noen nye? Er det i så fall bedre å satse kortene dine på en annen mann? 

Mulig jeg høres litt gammel ut nå altså 🤣 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er nesten umulig å la være, spesielt når du liker han så godt! 

Men la oss si du har en sommerflørt med han, vil det ikke da være vanskelig å si "farvel" når høsten kommer? Skal dere da glemme hverandre og finne dere noen nye? Er det i så fall bedre å satse kortene dine på en annen mann? 

Mulig jeg høres litt gammel ut nå altså 🤣 

Jo det kommer nok til å være sykt vondt... jeg kan allerede nesten kjenne det...😮💨😝 Men som sagt så føler jeg det er verdt det. Ellers vil jeg alltid lure/angre på det i ettertid. Hva hvis jeg bare hadde levd litt .. så..

Men glemme han kommer jeg nok aldri til å gjøre. Kanskje jeg alltid vil være litt forelsket i han. Men til høsten gjør vi helt forskjellige ting på forskjellige steder og da vil jeg jo med tiden, når jeg ikke ser han, klare å gå videre og det tilslutt blir et fint minne.. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal han reise uansett?

Min crush skulle reise "snart". Utsatte og utsatte. Nå tror jeg han har avlyst den planen helt. 

Jeg ville heller ikke kutte kontakt, så jeg forstår ønsket ditt om å ha sommeren sammen. Men det kan bli mange slike dager der du tenker at du vil kontakte ham fordi det hadde passet såå fint.. det er ikke bare idyll, hvis ikke han blir like kontaktsøkende gjennom sommeren. 

Anonymkode: 183c3...6d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jo det kommer nok til å være sykt vondt... jeg kan allerede nesten kjenne det...😮💨😝 Men som sagt så føler jeg det er verdt det. Ellers vil jeg alltid lure/angre på det i ettertid. Hva hvis jeg bare hadde levd litt .. så..

Jeg går mot strømmen og sier at du bare kjører på! Om du bør gjøre det allerede i morgen er en annen sak, det må du nesten vurdere selv, men med så mye følelser og begjær i sving fra din side, så synes jeg du kan forsøke å se om han er interessert i litt "morro". Tror ikke du skrev hvor gamle dere er, bortsett fra at han er 7 år yngre, men hvis han er ganske ung og usikker, så kan det jo være bra for han også, selv om det ikke blir et forhold ut av det. Men dere bør nok være litt forsiktig å ikke ta slikt i jobbsammenheng, særlig hvis du er i en mer innflytelsesrik stilling.

Skal prøve å følge hjertet selv, så selv om det ikke er framtidsutsikter for dere to (fra det du skriver), så må jeg jo anbefale andre også å følge hjertet. Tror jeg vet hvordan du har det, at det føles som en fysisk kamp å unngå og velte kjærlighetserklæringer ut av seg :blush:

Anonymkode: 01f73...332

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå kjente jeg at jeg ble helt parterapeut her, og sitter nå og vurderer om du kanskje *skulle spørre om han ville ta seg en tur likevel? For hva har du å tape? Det kan jo bli koselig 💕 og siden du har vært forelsket i han i et halvt år, så er det jo absolutt innafor å evt gå til et mer fysisk skritt 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...