Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt tre blodprøver som viser at hcg går sakte opp hos meg. 

16 dpo: 105

20 dpo: 465

22 dpo (5+1): 640

Legen sa at hun var optimistisk etter andre blodprøve men at jeg nå kan belage meg på at dette er en SA.

Flere som har hatt lignende nivå og fått samme beskjed?

Anonymkode: ebb46...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre tror jeg dette er en SA. Jeg har også hatt slik treg stigning og det resulterte i en SA.  ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
SuzsuZ skrev (32 minutter siden):

Dessverre tror jeg dette er en SA. Jeg har også hatt slik treg stigning og det resulterte i en SA.  ❤️

Takk for svar 🤗 Husker du hvor raskt det gikk nedover i nivåene og når du evt blødde? 

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar 🤗 Husker du hvor raskt det gikk nedover i nivåene og når du evt blødde? 

Det gikk sikkelig tregt nedover selv om mine nivåer aldri ble så høye, tror ca 350 var maks om jeg ikke husker feil. Jeg begynte å blø 5+3 og blødde i 6 uker 😫

AnonymBruker
Skrevet
SuzsuZ skrev (25 minutter siden):

Det gikk sikkelig tregt nedover selv om mine nivåer aldri ble så høye, tror ca 350 var maks om jeg ikke husker feil. Jeg begynte å blø 5+3 og blødde i 6 uker 😫

UFF, det er lenge😔 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

UFF, det er lenge😔 

For de fleste gikk det mye kortere tid når man  mistet så tidlig fikk jeg inntrykk av! Så sannsynligvis går det raskere. Men jeg håper jo at det skjer ett lite mirakel og at det går bra med spiren alikevel. 🤞Man vet aldri. Men godt å være forberedt på det verste. God klem til deg, dette er utrolig kjipt ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
SuzsuZ skrev (15 minutter siden):

For de fleste gikk det mye kortere tid når man  mistet så tidlig fikk jeg inntrykk av! Så sannsynligvis går det raskere. Men jeg håper jo at det skjer ett lite mirakel og at det går bra med spiren alikevel. 🤞Man vet aldri. Men godt å være forberedt på det verste. God klem til deg, dette er utrolig kjipt ❤️

Tusen takk, så fin du er💗

Skrevet

Kan nok være en SA desverre :( med min SA nå sist fortsatte HcG å stige selvom jeg begynte å blø til å med. 

men håper på et mirakel for deg ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...