AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Gutten min går siste året. Klassen er liten og vi er uten klassekontakter. Jeg synes det er flaut å ha avslutning uten gave til lærer og blomster til assistentene. De er 4 tilsammen. To av foreldreparene må ha tolk. Hvordan hadde du løst det? Anonymkode: 7b889...dfb
Ella-2 Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Snakk med noen av de andre foreldrene, så finner dere på noe sammen 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Ella-2 skrev (3 minutter siden): Snakk med noen av de andre foreldrene, så finner dere på noe sammen Pratet med hun jeg har blitt best kjent med. Hun sier det er fint om jeg drar igang noe. Anonymkode: 7b889...dfb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Sendt en melding til de andre foreldrene og sagt at jeg fikser det, vipps meg gjerne 50,- til nummer slik. Klassen kan ikke være såå liten hvis de har tre assistenter, så la oss si du får inn 500,- inkl. eget bidrag. Så kjøper du et gavekort på bokhandel til 300,- til lærer, og gir alle en enkel rose (4*40). Få barnet ditt og klassekamerater til å tegne fine kort, og forbered deg på å si noen ord. Anonymkode: ad8f1...350
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Sendt en melding til de andre foreldrene og sagt at jeg fikser det, vipps meg gjerne 50,- til nummer slik. Klassen kan ikke være såå liten hvis de har tre assistenter, så la oss si du får inn 500,- inkl. eget bidrag. Så kjøper du et gavekort på bokhandel til 300,- til lærer, og gir alle en enkel rose (4*40). Få barnet ditt og klassekamerater til å tegne fine kort, og forbered deg på å si noen ord. Anonymkode: ad8f1...350 4 elever spesialskole Anonymkode: 7b889...dfb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Spør en lokal butikk om sponsing til en liten fruktkurv. Her ville de sponset en sånn avslutning. Anonymkode: 075db...8ce
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 1.6.2022 den 19.29): 4 elever spesialskole Anonymkode: 7b889...dfb Ja, men hva er det du spør om her? Du ønsker å gi noe, det ene andre foreldreparet du kjenner ønsker å gi noe og sier det er fint hvis du ordner noe, da fikser du noe, spleiser med den andre. De to andre foreldreparene kan du jo kontakte eller ikke, problemstillingen hvordan kommunisere må jo ha dukket opp før, og er det håpløst og 100% avhengig av tolk og ikke Google translate, så er det det. Hvis dere skal ha en fysisk avslutning, så bør det vel bakes noe og tas med en termos kaffe? Spleis på en liten ting til lærer (bok, termokopp,), og evt noe til ditt barns assistent. Anonymkode: ad8f1...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå