Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal man bestille hos til høsten? Kommer noen til å gå konkurs tror dere? SAS? Norwegian? Flyr?

Anonymkode: e904a...01e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

SAS! 

Har du sett aksjekursen deres i det siste? Merkelig at de fremdeles er på vingene

Anonymkode: 643f0...f13

Skrevet

Betala med kreditkort så har du lite mera skydd mot konkurs.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat reist med Norwegian. Veldig fornøyd. Hadde valgt det over SAS. 

Har fått godt inntrykk av Flyr, men har ikke prøvd de. 

Anonymkode: 65af1...09b

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst: betal reisen med kredittkort!

SAS går neppe konkurs på den måten konkurser fungerer i Norge, men en restrukturering er nok uungåelig nå.

Personlig tror jeg både Flyr og Norse vil forsvinne. Det er litt synd, fordi jeg mener markedet har godt av en aktør som Flyr som en motvekt mot stadig mer kompliserte og lite kundevennlige prisstrategier hos mange flyselskap. Jeg tror imidlertid ikke de har penger nok til å holde hjulene i gang fram til de blir lønnsomme.

Norse er etter min mening feilslått.

For min egen del ungår jeg flyselskaper som satser 737 MAX av prinsipp. Ikke fordi jeg ikke mener flytypen i dag er "trygg nok", men den skulle aldri vært bygget i utgangspunktet og jeg ønsker ikke å støtte en flyprodusent som med overlegg gir blanke i sikkerhet for ekstra profitt. Så da er det egentlig bare SAS og Widerøe som er aktuelt for min del på innenriksreiser.

Anonymkode: 1c83d...8a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Først og fremst: betal reisen med kredittkort!

SAS går neppe konkurs på den måten konkurser fungerer i Norge, men en restrukturering er nok uungåelig nå.

Personlig tror jeg både Flyr og Norse vil forsvinne. Det er litt synd, fordi jeg mener markedet har godt av en aktør som Flyr som en motvekt mot stadig mer kompliserte og lite kundevennlige prisstrategier hos mange flyselskap. Jeg tror imidlertid ikke de har penger nok til å holde hjulene i gang fram til de blir lønnsomme.

Norse er etter min mening feilslått.

For min egen del ungår jeg flyselskaper som satser 737 MAX av prinsipp. Ikke fordi jeg ikke mener flytypen i dag er "trygg nok", men den skulle aldri vært bygget i utgangspunktet og jeg ønsker ikke å støtte en flyprodusent som med overlegg gir blanke i sikkerhet for ekstra profitt. Så da er det egentlig bare SAS og Widerøe som er aktuelt for min del på innenriksreiser.

Anonymkode: 1c83d...8a8

Gir blanke i sikkerhet? Hva snakker du om? 

Anonymkode: 49750...dfb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...