Gå til innhold

Ønsketenkning eller ser jeg strek nr 2?

Barnedrøm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Barnedrøm skrev (10 minutter siden):

Vi nærmer oss 2 år. Men jeg tørr ikke ta gleden på forskudd før streken blir sterkere

Den er helt klart positiv.

Anonymkode: b0bef...1f0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det ingen tvil 😭 Herregud - jeg vet det er tidlig og at mye enda kan skje, men likevel så er jeg frykelig lykkelig akuratt nå

52E1489E-D6C2-44C6-910D-EA68D245BE98.jpeg

• Hjerte 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Barnedrøm skrev (29 minutter siden):

Nå er det ingen tvil 😭 Herregud - jeg vet det er tidlig og at mye enda kan skje, men likevel så er jeg frykelig lykkelig akuratt nå

Gratulerer 🥹♥️

Anonymkode: 8166b...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åå gratulerer såå mye😍❤️

Anonymkode: 99bd3...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnedrøm skrev (På 4.6.2022 den 7.10):

Hjelp! Våknet idag med ingen tegn til blødning. Etter frokost og noen timer på sofaen var litt blod i truseinnlegget jeg har pga Lutinusen. Ingen klumper og ikke kjempe rødt. Er det en mulig SA på gang 😢?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnedrøm skrev (4 minutter siden):

Hjelp! Våknet idag med ingen tegn til blødning. Etter frokost og noen timer på sofaen var litt blod i truseinnlegget jeg har pga Lutinusen. Ingen klumper og ikke kjempe rødt. Er det en mulig SA på gang 😢?

Lutinus og annen progesteron gir skjøre slimhinner så håper og krysser fingrene for at det er lutinus ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan går det med deg? ❤️

Anonymkode: 05d94...4f5

Testen er positiv enda 🥰 Men jeg har reagert ganske kraftig på støttemedisinene og hatt mye smerter siden mandag. Håper det gir seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Barnedrøm skrev (På 5.6.2022 den 10.30):

Hei! Dette opplevde jeg også, og det var helt normalt sa legen! Hadde også litt menssmerter, og det var altså bare voksesmerter fra livmor. Hadde det kun fra uke 4-7. er nå i andre trimester og sett en fantastisk aktiv krabbat flere ganger på UL 😊

Anonymkode: 7817c...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er allerede en egen tråd for tolkning av graviditetstester, hvorfor er det enkelte som mener det er nødvendig at de må ha en egen tråd til seg selv? 

Anonymkode: 00cc2...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er allerede en egen tråd for tolkning av graviditetstester, hvorfor er det enkelte som mener det er nødvendig at de må ha en egen tråd til seg selv? 

I all entusiasmen og gleden legger man kanskje ikke merke til den festede tråden? Ja ja, livet går videre og tråden flettes nok etter hvert. 

Hvis du er misfornøyd er det bedre å rapportere tråden istedenfor, ingenting TS får gjort selv fra eller til.

Anonymkode: f825d...8ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om det plager deg må du jo ikke åpne tråden 🙂 Jeg er ganske fersk her på kvinneguiden og merket ikke fellestråden før det var for sent og fikk ikke til å slette den 😉 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor ikke? Du så vel overskriften og kunne hoppet over? Mer unødvendig med dette svaret enn selve innlegget.

GRATULERER TS❤️

Anonymkode: b0b79...2c6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...