Barnedrøm Skrevet 1. juni 2022 #1 Del Skrevet 1. juni 2022 Hvor svak kan strek nr 2 være? 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Del Skrevet 1. juni 2022 Den er positiv 👍 Anonymkode: e9478...a01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Del Skrevet 1. juni 2022 Gratulerer 😍 Anonymkode: 623f0...442 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Del Skrevet 1. juni 2022 6 minutter siden, Barnedrøm said: Hvor svak kan strek nr 2 være? 😳 Den er klart svak, men det er ikke bare du som ser en strek nummer 2 Gratulerer så masse!! ❤️ Anonymkode: d2e66...038 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnedrøm Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2022 Dette er testen fra idag, og den er jo mye svakere 😢 Tar det som et negativt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 2. juni 2022 #6 Del Skrevet 2. juni 2022 Den er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnedrøm Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juni 2022 Laura80 skrev (3 timer siden): Den er positiv Håper du tar rett. Ble litt bekymra siden den var så mye svakere siden igår. Men blir den svakere nå så er den jo blank å da er det ingen sjangs 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet 2. juni 2022 #8 Del Skrevet 2. juni 2022 Ta en digital test - da slipper du å tolke selv. Men den ser positiv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 2. juni 2022 #9 Del Skrevet 2. juni 2022 Tidligtestene kan også fange opp kjemisk. Men den første var veldig positiv da! Hvilken DPO er du? Og var det morgen urin? kan nok variere med mengde hcg om det er veldig tidlig og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnedrøm Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 2. juni 2022 Prøvermammaen skrev (Akkurat nå): Tidligtestene kan også fange opp kjemisk. Men den første var veldig positiv da! Hvilken DPO er du? Og var det morgen urin? kan nok variere med mengde hcg om det er veldig tidlig og Den sterkeste var ettermiddagsurin dpo 9, mens den svakeste er morgenurin dpo10. Hva mener du med kjemisk? 🙈 Jeg er relativt ny i gamet med alle begrepene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 2. juni 2022 #11 Del Skrevet 2. juni 2022 Barnedrøm skrev (1 minutt siden): Den sterkeste var ettermiddagsurin dpo 9, mens den svakeste er morgenurin dpo10. Hva mener du med kjemisk? 🙈 Jeg er relativt ny i gamet med alle begrepene. Mengden HCG i urinen kan variere veldig så tidlig, så håpet er ikke ute enda tenker jeg ❤️ kjemisk er en veldig tidlig graviditet, i den forstand at egget er befruktet, men ikke fester seg, så det rekker å produsere en liten mengde HCG før det går til grunne, og blir en vanlig mensen. det er veldig normalt, men veldig få oppdager det, fordi mensen kommer som normalt, og man ikke tester før mensen er uteblitt ❤️ jeg har sluttet med tidlig tester også, fordi de lettere kan få skyggestreker, og kan oppdage kjemiske. dessuten kan man ha HCG naturlig i kroppen, inntil 5 miu, er urinen veldig konsentrert kan dette også lage en veldig svak strek hos tidlig testene. sjekk ut denne linken 😄 står veldig godt forklart der : https://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/ håper det er spire hos deg da! Hvor lenge har du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #12 Del Skrevet 2. juni 2022 Ville bare si at mine tester så tidlig i svangerskapet var sterkest på ettermiddagsurinen og svakere på morgenurin dagen etter, så ikke gi opp håpet🤍 Prøv å tisse deg ferdig og drikke minimalt de neste 3-4 timene før du tester igjen, da er urinen mer konsentrert, enn hvis du har drukket mye kvelden før du la deg🙊 Masse lykke til🥰 Anonymkode: 99bd3...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnedrøm Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville bare si at mine tester så tidlig i svangerskapet var sterkest på ettermiddagsurinen og svakere på morgenurin dagen etter, så ikke gi opp håpet🤍 Prøv å tisse deg ferdig og drikke minimalt de neste 3-4 timene før du tester igjen, da er urinen mer konsentrert, enn hvis du har drukket mye kvelden før du la deg🙊 Masse lykke til🥰 Anonymkode: 99bd3...dd7 Tok en ny test nå etter jobb🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #14 Del Skrevet 2. juni 2022 Prøvermammaen skrev (4 timer siden): Mengden HCG i urinen kan variere veldig så tidlig, så håpet er ikke ute enda tenker jeg ❤️ kjemisk er en veldig tidlig graviditet, i den forstand at egget er befruktet, men ikke fester seg, så det rekker å produsere en liten mengde HCG før det går til grunne, og blir en vanlig mensen. det er veldig normalt, men veldig få oppdager det, fordi mensen kommer som normalt, og man ikke tester før mensen er uteblitt ❤️ jeg har sluttet med tidlig tester også, fordi de lettere kan få skyggestreker, og kan oppdage kjemiske. dessuten kan man ha HCG naturlig i kroppen, inntil 5 miu, er urinen veldig konsentrert kan dette også lage en veldig svak strek hos tidlig testene. sjekk ut denne linken 😄 står veldig godt forklart der : https://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/ håper det er spire hos deg da! Hvor lenge har du prøvd? Jeg hadde kjemisk i begynnelsen av februar, den hadde festet seg men var visst noe galt med embryoet (ivf), fikk beskjed av klinikken at hvis det ikke hadde festet seg så hadde jeg ikke begynt å produsere hcg. Håper og krysser fingrene for deg at testene blir sterkere ❤️❤️ Anonymkode: 7236a...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #15 Del Skrevet 2. juni 2022 Barnedrøm skrev (10 timer siden): Dette er testen fra idag, og den er jo mye svakere 😢 Tar det som et negativt tegn Ikke positiv😑 Anonymkode: 937c7...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #16 Del Skrevet 2. juni 2022 Barnedrøm skrev (3 timer siden): Tok en ny test nå etter jobb🙈 Yey den er sterkere! Det virker som om du også har mest konsentrert urin på ettermiddagene, og konsentrasjonen har mye å si så tidlig! Gratulerer så mye og lykke til🥰 Anonymkode: 99bd3...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #17 Del Skrevet 2. juni 2022 Barnedrøm skrev (7 timer siden): Tok en ny test nå etter jobb🙈 Tydelig positiv 🤩 Anonymkode: 09984...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #18 Del Skrevet 2. juni 2022 Gratulerer 😍 Anonymkode: b5d34...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #19 Del Skrevet 3. juni 2022 Gratulerer! Hvor lenge har dere prøvd? Anonymkode: f0ec8...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnedrøm Skrevet 3. juni 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gratulerer! Hvor lenge har dere prøvd? Anonymkode: f0ec8...5c7 Vi nærmer oss 2 år. Men jeg tørr ikke ta gleden på forskudd før streken blir sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå