Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han gir jeg signaler på at han liker meg, kanskje følelser. Men jeg klarer ikke ta det til meg fordi han er ti år yngre. 

Er vel sjeldent menn faller for eldre damer? Han er 36, jeg 47.

Bør jeg bare utelukke og tenke at dette er innbilskhet fra min side? (er til vanlig ikke innbilsk altså) 

Anonymkode: 8b5f0...2d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. 10 år er ikke nødvendigvis en stor aldersforskjell.

Anonymkode: 7fb4f...a23

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I den alderen tenker jeg at du bør gi ham en sjans og bli kjent om du har lyst til det.

Hadde vært verre om han var 18 og du 28. 36 og 47 hadde gått helt fint andre veien og. 

Bli nå kjent med gubben og se, lykkw til 😃

Anonymkode: da074...b0c

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi ham en sjans! Min bror er lykkelig gift med 10år eldre kone på 12 året. De var på samme alder da de ble sammen. 

Anonymkode: cdf4d...487

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei hvorfor det? 10 år opp eller ned i den alderen der er helt supert👍 Det viktigste er om dere passer sammen, og er på samme plass i livet. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Han gir jeg signaler på at han liker meg, kanskje følelser. Men jeg klarer ikke ta det til meg fordi han er ti år yngre. 

Bør jeg bare utelukke og tenke at dette er innbilskhet fra min side? (er til vanlig ikke innbilsk altså) 

Vet ikke helt om jeg ville satset på en såpass yngre mann, menn er visuelle av seg, så når du er 57, er det ikke sikkert han er like gira på dette forholdet. Jeg ville nok ikke gjort det, om jeg satset på noe varig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (51 minutter siden):

Vet ikke helt om jeg ville satset på en såpass yngre mann, menn er visuelle av seg, så når du er 57, er det ikke sikkert han er like gira på dette forholdet. Jeg ville nok ikke gjort det, om jeg satset på noe varig.

Kan hende, bare kanskje, at ikke alle menn er ute etter å date et utseende, men også personligheten..!

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (53 minutter siden):

Vi kvinner er veldig visuelle vi også. Er derfor sexlysten vår dabber av med jevnaldrende eller eldre menn. 

Når du er 57 år er du ikke attraktiv som mann overhodet, og eneste sjansen til å få deg noe er gjennom kjøp og salg. Artig å tenke på? 

Anonymkode: ed288...c8c

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan hende, bare kanskje, at ikke alle menn er ute etter å date et utseende, men også personligheten..!

Jeg bare sier hvordan vi menn er, de aller fleste har utseende som en viktig faktor, trenger ikke like det. Når han er såpass mye yngre er det en stor sjanse for at han kan komme til å tenke at han kan finne noe yngre på sikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (1 minutt siden):

Jeg bare sier hvordan vi menn er, de aller fleste har utseende som en viktig faktor, trenger ikke like det. Når han er såpass mye yngre er det en stor sjanse for at han kan komme til å tenke at han kan finne noe yngre på sikt.

Da kaller jeg det good riddance

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er nok bare å droppe det. Han blir lei om noen år og da blir du byttet ut med noen som er 20 år yngre enn deg

Anonymkode: c23fd...5da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi kvinner er veldig visuelle vi også. Er derfor sexlysten vår dabber av med jevnaldrende eller eldre menn. 

Når du er 57 år er du ikke attraktiv som mann overhodet, og eneste sjansen til å få deg noe er gjennom kjøp og salg. Artig å tenke på? 

De fleste kvinner er langt mindre visuelle enn vi menn..

Anonymkode: 9a7bf...e83

Skrevet

For sex, 0 problem. Litt vanskeligere med dating, men hva har du å tape på å prøve? 

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (5 minutter siden):

Er en grunn til at jenter hyler og dåner og forelsker seg i de peneste guttene. Blir ikke ekte følelser og tenning uten at mannen er vakker. Og aldring er aldri vakkert, spesielt ikke hos menn. Finner meg glatt noe ung og fresht for å ha god sex med når gubbens ansikt begynner å henge. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er vi ikke. Studier har vist at kvinner underraporterer i hvilken grad vi verdsetter utseende. Så lenge mannen er hyggelig, er vi faktisk opptatt av at han skal se penest mulig ut. 

Så sorry, er du stygg mann er du føcked. And not in the good way.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-personality.html

Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile.

Så, hvordan menn ser ut betyr altså mer enn personligheten hans, for oss kvinner. Kjenner meg helt igjen i dette. Nytter ikke med et problematisk ansikt og dårlig kropp. Jo nærmere mannens utseende er 10/10, jo mer tenning får vi. 

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere er nok mindre en vi er, det finnes forksning på slikt ;). Men det bryr meg ikke, lysten er vel neppe like stor hos meg i den alderen og det er ikke sikkert den virker lengre uten "hjelpemidler", tar ikke det så tungt ;).

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Er en grunn til at jenter hyler og dåner og forelsker seg i de peneste guttene. Blir ikke ekte følelser og tenning uten at mannen er vakker. Og aldring er aldri vakkert, spesielt ikke hos menn. Finner meg glatt noe ung og fresht for å ha god sex med når gubbens ansikt begynner å henge. 

Når dere er unge ja, men det forandrer seg med alderen for de fleste ;). Bare å finne seg noe lammekjøtt det om du ønsker det på dine eldre dager.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er vi ikke. Vi bare sier det ikke høyt.

Anonymkode: 63c33...880

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-personality.html

Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile.

Så, hvordan menn ser ut betyr altså mer enn personligheten hans, for oss kvinner. Kjenner meg helt igjen i dette. Nytter ikke med et problematisk ansikt og dårlig kropp. Jo nærmere mannens utseende er 10/10, jo mer tenning får vi. 

Såklart, men om han har en tom lommebok, da varer ikke det særlig lenge. Kvinner setter bra økonomi veldig høyt, nytter ikke å være en hunk om du ikke har penger eller bor hus hu mor ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...