AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 hver gang jeg er forkjølet, så utvikler jeg masse snørr som ofte havner nedi halsen. Og så får jeg en veldig irriterende hoste, på grunn av all denne dritten. noen forslag til hvordan man raskt og enkelt kan bli kvitt dette? Anonymkode: 5bc18...f60
PITTY Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Men i all verden. Er det ikke bare å spytte ut da? Du får vel ikke forhindret slike normale symptomer av en forkjølelse.. 🤮 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Drikk vann. Host det opp og spytt ut. Problem løst Anonymkode: 69197...2e0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 PITTY skrev (13 timer siden): Men i all verden. Er det ikke bare å spytte ut da? Du får vel ikke forhindret slike normale symptomer av en forkjølelse.. 🤮 fungerer ikke! det bare glir ned i halsen. hjelper ikke om jeg drikke mange glass med vann heller... Anonymkode: 5bc18...f60
Mezzosoprena Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 1.6.2022 den 17.55): hver gang jeg er forkjølet, så utvikler jeg masse snørr som ofte havner nedi halsen. Og så får jeg en veldig irriterende hoste, på grunn av all denne dritten. noen forslag til hvordan man raskt og enkelt kan bli kvitt dette? Anonymkode: 5bc18...f60 Hvordan kan du bli overrasket over at dette skjer når du er forkjølet? Det er vel gjerne dette som skjer når man er forkjølet...
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Google fonasjon i rør. Det kan hjelpe Anonymkode: 6b2e2...137
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 Bronkyl tabletter løser effektivt opp slim Anonymkode: e9550...1cc
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 Teatrica skrev (16 timer siden): Hvordan kan du bli overrasket over at dette skjer når du er forkjølet? Det er vel gjerne dette som skjer når man er forkjølet... wow, verdens mest konstruktive svar i denne tråden. typisk kvinneguiden... Anonymkode: 5bc18...f60
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 Bronkyl hjelper her i hvert fall. Har en kronisk hoste og rhinitt nå etter covid, og skjønner deg, det er ekstremt irriterende når mann har masse slim. Anonymkode: ad8cd...d00
Million Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 Det er sånn det er å være forkjølet. Slim renner fra nesen og ned i halsen, bakover. Det er ingen som har oppfunnet en kur mot forkjølelsessymptomer ennå. Den personen som gjør det, blir nok rik. Inntil det skjer, må du harke og hoste det opp og spytte det ut som alle andre. Snyt deg oftere, for å hindre at så mye snørr renner bakover og ned i halsen, det kan minske mengden noe. Lykke til og god bedring!
Mezzosoprena Skrevet 3. juni 2022 #13 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): wow, verdens mest konstruktive svar i denne tråden. typisk kvinneguiden... Anonymkode: 5bc18...f60 Joa, men det ikke det glupeste spørsmålet jeg har sett, heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå