AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Etter en pandemi, graviditet og permisjon/småbarnstid er jeg lei av å føle meg som en dass. Jeg henger rett og slett ikke med lenger i dagens trender. Og jeg er bare 27 år, og går stort sett i den berømte "mammauniformen", med behagelig bukse (som regel svart poptrash eller molly jeans fra Gina), treningsthigts og en ensfarget oversized genser eller t-skjorte. Tilbehør bruker jeg så og si ikke. Har lenge jobbet med uniform, men skal nå begynne i en jobb der man bruker egne klær. Dette er dog omsorgsbolig, så det er kanskje ikke stedet å kle seg så veldig pent?? Skal også på byen snart, noe jeg ikke har vært på sikkert 3 år.. aner ikke hva man kler seg i nå til dags? Er usikker på kroppen min, da jeg veier noen kg mer enn før graviditet (bmi på 26, men jobber med saken!) Så trange topper osv har jeg ikke selvtillit til. Så hva er bruker dere som er rundt 30 år? Både til hverdags og fest? Hva slags smykker og øredobber er kult? Tar i mot alle tips og trisk jeg kan få for å føle meg litt freshere.. Anonymkode: 57030...add
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Jeans, sneakers og en løsere topp eller tskjorte, tar gjerne en blazer utenpå for å "dress up" litt er 28 btw Anonymkode: 54639...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå