AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Jeg vet jeg har en innvendig hemoroider, men har ikke kjent noe fra den på en stundca 1 mnd,da stakk det når jeg skulle på do.,men i dag når jeg hadde avføring,så var avføring litt fastere enn den pleier,og jeg kjente smerter som et skikkelig stikk når avføringen skulle ut,oppdaget da blod på papiret,kan det være den hemoroider? Har ikke blødd mer Kjenner det skremmer meg litt,noen beroligende ord anyone??? Anonymkode: eece2...b41
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Det kan være den ja. Det går hull på dem av og til. Vask, skyll og hold området rent, så går det antagelig helt fint. Anonymkode: d8d91...276
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan være den ja. Det går hull på dem av og til. Vask, skyll og hold området rent, så går det antagelig helt fint. Anonymkode: d8d91...276 Ble bare så redd når jeg så blod😊 Anonymkode: eece2...b41
~umulia~ Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Hemorider blør ofte hvis man er hard i magen. Hvis blodet var friskt å rødt er det sannsynligvis derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå