Gå til innhold

Ferskvaredisk: innafor å spørre hvor lenge kjøttet har ligget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tråden sier.. innafor? Gjelder butikk med betjent ferskvaredisk som selger kjøtt i løs vekt..

Anonymkode: cfc2d...b1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet i ferskvare for en del år siden, det kom veldig mange rare og noen idiotiske spørsmål. Tenker at det er innenfor å spørre, men kjøtt som er delt opp i fileter ligger aldri lenge. De har strenge regler på datoer og hvor lenge ting skal ligge. 

Anonymkode: b5d41...3bd

AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig innafor. Men vi gir deg nødvendigvis ikke et sant svar.

Anonymkode: 82217...434

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør alltid om kjøtt har vært fryst (men det er også merket), og om hvor lenge det holder i kjøleskap. 

Anonymkode: 828d6...9b0

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2022 den 15.51):

Jeg jobbet i ferskvare for en del år siden, det kom veldig mange rare og noen idiotiske spørsmål. Tenker at det er innenfor å spørre, men kjøtt som er delt opp i fileter ligger aldri lenge. De har strenge regler på datoer og hvor lenge ting skal ligge. 

Anonymkode: b5d41...3bd

Heheheheh 🤭 På papiret ja. Men både du og jeg vet hvordan rutinene egentlig er 😉 De lukter på kjøttet, og så lenge det ikke lukter død og fordervelse, blir det solgt. Uavhengig av hvor lenge det har lagt der, eller hva siste forbruksdato er. 

Anonymkode: cca88...1f3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 19.20):

Heheheheh 🤭 På papiret ja. Men både du og jeg vet hvordan rutinene egentlig er 😉 De lukter på kjøttet, og så lenge det ikke lukter død og fordervelse, blir det solgt. Uavhengig av hvor lenge det har lagt der, eller hva siste forbruksdato er. 

Anonymkode: cca88...1f3

Det skjer ikke i ferskvaredisken jeg bruker i hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Kyllinglår som blir stekt kl 07 om morgenen og ligger på lunk og blir solgt kokken 21 er vel litt bob bob?

Anonymkode: f6c4c...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg hadde sommerjobb i ferskvaredisk, kjøper jeg bare kjøtt og fisk som er på tilbud, det vet man at det selges mye av og at produktene er ferske. For det andre vi solgte var lagt fra ferskt…

Anonymkode: 6a812...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...