Teardrop Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Har brukt strimlene i mange sykluser nå. Ønsker å teste en digital, men de er dyre og mange å velge i . Hvilken anbefaller du? Og hvor er de billigst?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Brukt clearblue sin advanced nå. Fornøyd! Kjøpt på billigetester.no Har brukt den vanlige også, og likte den og. Har testet med strimler i tillegg slik at når de blir sterkere så begynte jeg med digital. Men jeg fikk en sterk strimmel idag tidlig, og ville nok ikke tolket den som positiv, men den digitale slo ut positivt på samme urin, så jeg stoler ikke strimlene alene. Anonymkode: a22d8...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Brukt clearblue sin advanced nå. Fornøyd! Kjøpt på billigetester.no Har brukt den vanlige også, og likte den og. Har testet med strimler i tillegg slik at når de blir sterkere så begynte jeg med digital. Men jeg fikk en sterk strimmel idag tidlig, og ville nok ikke tolket den som positiv, men den digitale slo ut positivt på samme urin, så jeg stoler ikke strimlene alene. Anonymkode: a22d8...ab1 Strimlene er like sikre som andre tester Anonymkode: 970b6...c2f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Strimlene er like sikre som andre tester Anonymkode: 970b6...c2f Ja det er de nok, men i mitt tilfelle så ble den ikke like sterk som kontrollstreken. Så hadde jeg ikke brukt digital i tillegg så hadde jeg tolket det negativt. Anonymkode: a22d8...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå