AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Jeg vil gjerne vite hvordan folk har det sammen etter 15/20 år - er alt dødt, og man bare bor sammen, eller er man fortsatt kjærester. Altså, hvordan er det med romantikk, følelser, lidenskap, crush, tiltrekning, sex, kos,…altså limet i paret? Anonymkode: bc92d...8cf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Det varierer jo fra par til par. Forholdet mellom meg og xen var dødt innen vi nådde 12 år. Min nåværende samboer derimot, er jeg fremdeles hodestups forelsket i, og har det utrolig bra med. Men vi har 'bare' vært sammen i 6 år, men disse 6 årene kan ikke sammenlignes med de første 6 årene med min x. Jeg tror også oppriktig at mormor og morfar var utrolig lykkelige og forelsket selv etter 50 år. ❤️ Det var virkelig kjærlighet til døden skilte de ad. ❤️ Anonymkode: a7714...e3c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Det går i bølger. Når hverdagen tar en igjen, og man har to unger som skal kjøres hit og dit, og det skal handles, lages middag, ryddes, vaske, vaske klær, stelle på huset og så videre, så er det i perioder man føler seg mer som ansatt i A/S Familien enn kjærester. For å si det sånn, når det er på det mest hektiske så lengter man mer til senga for å sove, enn å ha sex. Romantiske kvelder frister ikke spesielt mye når A/S Familien har krevd sitt fra 0630-2200. Så går det seg til, ungene blir større og greier seg mer selv. Vips så har man plutselig til til hverandre, og da kommer sex, kjærligheten og romantikken tilbake igjen! Slik er det her i allefall Anonymkode: dda2c...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det går i bølger. Når hverdagen tar en igjen, og man har to unger som skal kjøres hit og dit, og det skal handles, lages middag, ryddes, vaske, vaske klær, stelle på huset og så videre, så er det i perioder man føler seg mer som ansatt i A/S Familien enn kjærester. For å si det sånn, når det er på det mest hektiske så lengter man mer til senga for å sove, enn å ha sex. Romantiske kvelder frister ikke spesielt mye når A/S Familien har krevd sitt fra 0630-2200. Så går det seg til, ungene blir større og greier seg mer selv. Vips så har man plutselig til til hverandre, og da kommer sex, kjærligheten og romantikken tilbake igjen! Slik er det her i allefall Anonymkode: dda2c...8ea Evt så når ungene flytter så har man null behov for hverandre lengre og et samboerskap er bare en ekstra byrde. Problemet er bare at man er blitt så gammel når ungene flytter at man har ikke så mye annet i livet man kan gjøre enn å gjøre kjedelige ting sammen med partner. Tur i skauen, sitte på terassen osv. Anonymkode: 1c852...203
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Å sette romantikken på vent, og tro at det er bare å hente den fram igjen når diverse er realisert, er kanskje der flest går på en smell. Behovet for gjensidig bekreftelse forsvinner ikke, selv om man ikke behøver å pule som kaniner. Anonymkode: 32d5d...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå