Pikksvinet Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Hei jeg trenger hjelp! Jeg er forelska i pappaen til venninnen min! Hver gang jeg er hos hun klarer jeg ikke å stoppe meg selv fra å ta på han. Jeg tror det kan fungere. Han skal skilles og han har sendt meg hint de siste 2 ukene at han er interessert! Men venninnen min liker ikke tanken på at jeg kan bli stemoren hennes! Hva skal jeg gjør??
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Hørtes ut som ett nett troll eller veldig ung ut. Anonymkode: a1ad4...17b 2
Pikksvinet Skrevet 1. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2022 Jeg vett historien kanskje ikke høres heilt sant ut men dessverre er den det! Jeg er er 18 år og trenger hjelp
Carrot Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Du skal gjøre alt du kan for IKKE å følge denne forelskelsen, forelskelser går over, det gjør kanskje vondt en stund - men å miste en venn gjør nok vondt lengre.. Ville du syns det var grei skuring om venninna di ble stemora di? Eller din fars sengevarmer, elskerinne - whatever.. Endret 1. juni 2022 av Carrot
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Pikksvinet skrev (2 minutter siden): Jeg vett historien kanskje ikke høres heilt sant ut men dessverre er den det! Jeg er er 18 år og trenger hjelp Glem d. Blir ikke noe lykkelig forhold. Bare masse trøbbel Anonymkode: a1ad4...17b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Pikksvinet skrev (52 minutter siden): trenger hjelp Akkurat der tror jeg vi er enige. Anonymkode: 60527...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Først og fremst vil jeg anbefale deg et mer troverdig nick når du skal konstruere opp disse flaue og fantasiløse røverhistoriene dine. Anonymkode: 2828d...824 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå