AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Kan man det eller vil alle se rart på en? Er snakk om bare en liten ryggsekk i Oslo fordi jeg skal på en liten ferie der og greit å ha et sted å ha vannflaske og sånn. Mener sånn i klesbutikker og ta den med i prøverommet. Har aldri tenkt på det før om andre folk gjør det også? Anonymkode: f0ed2...01d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Så lenge det er en stilig sekk, så er jo det nokså in nå. Men fjellsekken/tursekken hadde jeg nok droppet. Men når det er sagt, i Oslo finner man all slags folk og det meste er normalt å bruke. Anonymkode: 791fd...0b6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Har ofte på meg ryggsekk dersom jeg vet jeg skal handle en del, og har aldri tenkt over om den er hverken in eller stilig. Ville ikke tatt den med meg inn i et prøverom da. Når jeg har meg meg et handlenett når jeg prøver klær, legger jeg det rett ved åpningen så det er synlig utenfra. Anonymkode: 208e4...d81
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Jeg har alltid ryggsekk til og fra jobb. Hender jeg stikker innom kjøpesenter eller drar rett til Oslo sentrum etter jobb. Har aldri tenkt over at det er rart med ryggsekk. Mange som bruker ryggsekk i Oslo sentrum, og nei den behøver ikke være spesielt "kul" eller "in". Jeg hadde sikkert tenkt mer over det når jeg var yngre, men jeg er 31 år og mer opptatt av hva som er praktisk/komfortabelt, enn hva noen andre måtte synes De fleste har nok med seg selv og legger ikke merke til deg blant hundrevis av mennesker. Anonymkode: 80738...7f1 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Jeg går alltid med sex og aldri tenkt over at folk skal ha noen mening om det. Anonymkode: e71bc...238 1
Daria Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Helt normalt, ingen vil legge merke til det (hvilket også sannsynligvis er grunnen til at du aldri har tenkt over det selv før...).
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg går alltid med sex og aldri tenkt over at folk skal ha noen mening om det. Anonymkode: e71bc...238 Ups ,auto korrektur. Ihvertfall nå vet vi mest brukt ord på mobilen din som begynner på S. Lol 😁 Anonymkode: f4dc1...723
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #8 Skrevet 1. juni 2022 Ikke rart i mine øyne. Halvparten av kollegaene mine bruker sekk til jobb-PC, og går jo gjerne innom kjøpesenteret på vei hjem. Og jeg tar ofte sekk til en lørdagstur hvis jeg vet at jeg skal handle litt tunge ting, vin med mer, selv om jeg skal shoppe litt annet også. Anonymkode: 2c6e4...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå