AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Del Skrevet 1. juni 2022 Har vært med mannen i 5 år og planlegger barn. Vi skal ha bryllup i juli. Føler mange ser ned på og snakker om oss. At hvorfor vi orker å gifte oss, at samboerskap er minst like bra. Om vi føler oss overlegne andre bare fordi vi skal ha bryllup. Har bare hørt rykter om folk som prater, og det er ubehagelig å ikke vite hvem av gjestene som egentlig bare ser ned på oss. Hvorfor bry seg om hva andre velger? Jeg respekterer andres valg, så hvorfor bruke energi på hvordan vi ønsker å leve vårt liv? Det var dagens utblåsning. Anonymkode: 9f793...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 1. juni 2022 #2 Del Skrevet 1. juni 2022 Om faktisk noen sier dette...de skal ikke til bryllup ditt. Men du har hørt rykter...men kan det være at disse bare er rykter...at du ikke har hørt det fra person sin munn selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Del Skrevet 1. juni 2022 Høres nå utrolig merkelig ut å dra i et bryllup hvis man er imot ekteskap eller ser ned på folk som gifter seg. Gjør det dere vil og kos dere med bryllupet og ekteskapet! Anonymkode: 03568...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Del Skrevet 1. juni 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har bare hørt rykter om folk som prater, og det er ubehagelig å ikke vite hvem av gjestene som egentlig bare ser ned på oss. Anonymkode: 9f793...5c0 Om dere skal gifte dere så burde dere også være klar over hva rykter er, hvordan de starter, og hvordan livsløpet til et rykte ofte er. Anonymkode: b1db7...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Del Skrevet 1. juni 2022 Jeg kjenner også noen sånne. Det de alle har til felles er at de har kjærester som nekter å gifte seg, så de vet at de selv ikke kommer til å bli gift. Det fremstår så bittert at jeg gidder iallefall ikke bry meg om det. Anonymkode: aaced...36b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Del Skrevet 1. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Føler mange ser ned på og snakker om oss. At hvorfor vi orker å gifte oss, at samboerskap er minst like bra. Om vi føler oss overlegne andre bare fordi vi skal ha bryllup. Har bare hørt rykter om folk som prater, og det er ubehagelig å ikke vite hvem av gjestene som egentlig bare ser ned på oss. Anonymkode: 9f793...5c0 Du føler det... basert på rykter? Det vil si det er noe du har oppfunnet inne i ditt eget hode basert på info av svært tvilsom kvalitet. Bare slutt med det. Anonymkode: 8141a...6ed 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juni 2022 #7 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har vært med mannen i 5 år og planlegger barn. Vi skal ha bryllup i juli. Føler mange ser ned på og snakker om oss. At hvorfor vi orker å gifte oss, at samboerskap er minst like bra. Om vi føler oss overlegne andre bare fordi vi skal ha bryllup. Har bare hørt rykter om folk som prater, og det er ubehagelig å ikke vite hvem av gjestene som egentlig bare ser ned på oss. Hvorfor bry seg om hva andre velger? Jeg respekterer andres valg, så hvorfor bruke energi på hvordan vi ønsker å leve vårt liv? Det var dagens utblåsning. Anonymkode: 9f793...5c0 Hvem fortalte disse ryktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #8 Del Skrevet 1. juni 2022 Det er vel ingen som ser ned på dere fordi dere skal gifte dere? Her høres det ut som at en fjær har blitt til fem høns! Anonymkode: e6062...b01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 1. juni 2022 #9 Del Skrevet 1. juni 2022 Ja, hvorfor bry seg? Jeg tenker det er de om det, dere har vel en grunn til å gifte dere og da er det det eneste som betyr noe ikke hva noen andre mener. Hadde ignorert det, men er du nysgjerrig så kan du jo snakke med dem og spørre hvorfor de snakker slik om dere. Hadde kuttet slike folk, orker ikke rykter og negativitet i min omgangskrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 1. juni 2022 #10 Del Skrevet 1. juni 2022 De er rare som bryr seg om hva dere gjør, men du er litt rar du også siden du gidder å bry deg så mye om hva de tenker. Nyt planlegging og gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #11 Del Skrevet 1. juni 2022 Tviler på at det stemmer. De som sier det, lyver til deg. Ingen ser ned på folk kun fordi de skal gifte seg, det gir ingen mening. Anonymkode: 3d384...d76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #12 Del Skrevet 1. juni 2022 Skjer vel lite der du bor da siden de engasjerer seg i dette. Snart dukker det nok opp noe annet de vil snakke om. Anonymkode: d2d72...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #13 Del Skrevet 1. juni 2022 Det er mange som er misunnelige på folk som gifter seg, så det må du nok bare venne deg til. Synd at det skal være sånn. Anonymkode: ff70d...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 2. juni 2022 #14 Del Skrevet 2. juni 2022 Det er alltid en viss sannhet i et rykte. Finn ut hvem det kommer fra å fjern vedkommende fra gjestelista! Gratulerer med bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #15 Del Skrevet 2. juni 2022 Tanken som slo meg er at de kanskje tenker at dere er en dårlig match. Har det vært historikk med utroskap kanskje? Det handler ikke alltid om sjalusi men om feige folk som ikke tør å si det de mener rett ut direkte til deg/partneren din. Anonymkode: 1e549...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå