AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Hei! Jeg har relativt stabile sykluser på 28-30 dager, går ikke på prevensjon. Denne måneden bestemte vi oss for å prøve på baby, og nå er mensen en uke forsinket (syklusdag 36). Jeg bestilte en pakke med strimmeltester fra Babyplan da vi bestemte oss for å prøve, og jeg har testet hver dag den siste uka, men alle har vært helt negative. Jeg tenker jo produksjonsfeil (haha), men det går jo ikke an at 7-8 tester er feilprodusert. Noen som har erfaring med at kroppen plutselig bestemmer seg for å forskyve mensen? Var så typisk at det skulle skje akkurat nå når vi først skulle prøve. Anonymkode: d84f1...6cd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Vet ikke nøyaktig, men mener jeg hadde eggløsningsslim dag 16-18 i syklusen. Anonymkode: d84f1...6cd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Sofakona skrev (11 minutter siden): Du har hatt sykluser på 28-30 hver mnd i 1 år? Jepp! Går som ei klokke. Anonymkode: d84f1...6cd
Sofakona Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Har du vært syk? Stresset? Kan være at du litt forsinket og kansje eggløsning ble litt flyttet
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Sofakona skrev (7 minutter siden): Har du vært syk? Stresset? Kan være at du litt forsinket og kansje eggløsning ble litt flyttet Kronisk stresset 😂😭 ikke noe mer enn forkjøla. Jeg jobber med barn, og er ofte både syk og stressa uten at det ødelegger syklus. Var bare så rart at den ene måneden vi prøver, så blir det forsinket 😳 Anonymkode: d84f1...6cd
Sofakona Skrevet 1. juni 2022 #8 Skrevet 1. juni 2022 Kan vøre pga dere prøver;) at det er mye tanker,litt stress, hormoner etc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå