AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Hei! Jeg har søkt en videreutdanning på NTNU hvor svaret skulle komme 31/5. Det kom ikke noe svar i går, og ikke i dag (står bare "under behandling"). Er det andre i samme situasjon, eller som har erfaring med dette? Anonymkode: ca952...d59
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Er det ikke naturlig at det skulle stå "venteliste", "ikke kvalifisert til opptak" e.l hvis det var noe feil? Har søkt på en annen videreutdanning på VID og har fått tilbud der. Anonymkode: ca952...d59
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Jeg søkte i fjor til NTNU. Fikk ikke noe svar før 22.juni, hvor det sto at kurset var avlyst. Det var jo litt krise, fordi jeg hadde fått kurset via kompetanse for kvalitet (videreutdanning for lærere), og siden jeg gikk igjennom nåløyet hos både fylket og udir, så hadde jo skolen ansatt vikar for meg. 🤪 Og så fikk vi mail om avlysning siste skoledag. Anonymkode: 56341...fa7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Du kan jo ringe dem Anonymkode: ff7a8...3d0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan jo ringe dem Anonymkode: ff7a8...3d0 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg søkte i fjor til NTNU. Fikk ikke noe svar før 22.juni, hvor det sto at kurset var avlyst. Det var jo litt krise, fordi jeg hadde fått kurset via kompetanse for kvalitet (videreutdanning for lærere), og siden jeg gikk igjennom nåløyet hos både fylket og udir, så hadde jo skolen ansatt vikar for meg. 🤪 Og så fikk vi mail om avlysning siste skoledag. Anonymkode: 56341...fa7 Det var veldig kjipt... Opptaket mitt kom langt ut på dagen i alle fall, så det var nå enda godt. Anonymkode: ca952...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå