AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Jeg skal ut å reise om en måneds tid. Jeg har ikke vært ute å reise på sikkert 5 år, og aldri tatt taxi. Det er opp grytidlig tidlig om morgenen; hvor lenge før bør jeg bestille taxi? Holder det å ringe å bestille 1 uke før reise? Anonymkode: 58724...130
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Dagen før holder. Du kan til og med ringe samme dag, men da er du ikke garantert at de har en ledig når du trenger den. Anonymkode: 71e3a...a64
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Du bør ikke ringe så tidlig som en uke før, da kan du risikere at det går i glemmeboka. Ring dagen før, du. Anonymkode: cc23c...c47
Hensatt Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Kommer an på om du bor i en by eller et lite sted med en taxi. Bor du sentralt bestiller du tidligst kvelden før.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Bestill i app dagen før. Særlig en fordel om morgenen når tiden er knapp, da kan du ha et øye på at bil blir bekreftet, og så hvor i ruta den er. Anonymkode: d4d0b...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå