Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sko til disse små er så dyrt!

Jeg skal nå handle joggesko, sandaler og støvler. Vi har kun brukt Ponny sitt merke da denne sitter godt på foten til barnet som har høy vrist.

Handlekurven er på 1500kr for sko som bare holder ut sommeren om vi er heldige?

Finnes det noen billigere merker som også er gode på foten?

Anonymkode: 088ad...a77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alder på barnet er vesentlig...

Anonymkode: fed9d...aed

AnonymBruker
Skrevet

2 år

Anonymkode: 088ad...a77

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte mye sko på Obs da ungene var små. De har kjente merker til rimligere priser, men dens eget merke Friends er også ganske bra. Spesielt støvler kjøpte jeg aldri andre steder.

AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å kjøpe på Sport Outlet. Høy vrist her også, men ikke noe problem å finne noe som passer. :) Obs er også et godt alternativ, men det er lenger unna for oss.

Anonymkode: 24504...e8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi pleier å kjøpe på Sport Outlet. Høy vrist her også, men ikke noe problem å finne noe som passer. :) Obs er også et godt alternativ, men det er lenger unna for oss.

Anonymkode: 24504...e8c

Ja Sport Outlet er også bra, dit "flyttet' jeg over da de ble litt opp i skolealder og jeg ikke fant det jeg trengte på Obs lenger.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende administrator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Vh Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...