Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Jeg er en mann på 33 som skal sammen med min samboer til sydligere strøk i desember mnd. Tenkte jeg skulle overraske henne med en ny bikini i det vi hadde kommet frem. Hun er ikke veldig stor 1,50m høy og ca 44kg. tung.

Hun har forskjellige varianter av bikinier men de senere åra har hun brukt bikini- truser som kullimenerer med smal stripe mellom rumpeballene.

Er ikke helt sikker på benevnelsen????

Er det noen som vet hvor jeg eventuelt kan få tak i noe slikt???

Jeg bor ca 1 times tid fra hovedstaden

Håper på positive svar

Per

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Det er trådstarter som er her igjen.Må si det er skuffende å registrere at det ikke er et eneste menneske som har tatt seg bryet med å svare.Jeg prøver igjen.....

Dette er seriøst ment.

Noen damer på denne tråden må vel bruke/VITE

noe om spørsmålet som ble stilt????

Per

Skrevet
Er det g-streng-truse du mener?

De fleste gode undertøysbutikker har nok litt bikini og badetøy liggende på vinteren også. Kan foreslå Arabella på Egertorget, eller LaLina ved St. Hanshaugen.

http://www.arabella.no/

http://www.lalina.no/

Catzy

Mulig at det er navnet.Det er i hvert fall et tøystykke som går inn mellom skinkene bak og ikke veldig mya tøy foran heller.Har de noen modeller som ikke alle andre har Catzy?????,de hun har fra før har hun kjøpt i utlandet,tror ikke de var så dyre,men vet at de ikke var helt ensfargede og kjedelige.......

Forøvrig takk for kjapt svar.

Per

Skrevet

strevde med det samme sjøl et år jeg hadde lyst på ny bikini før sydentur midtvinters. Ikke mye å få tak i, nei. Sansynligvis er det en del der dere kommer fram. Menge steder er det dessuten mye mer å velge i for små slanke damer enn det er her hjemme.

Skrevet
string eller tanga vil jeg tro.

Hei trådstarter her igjen....

Benevnelsen er grei....... tror det het string-bikini......????

Kan det passe i forhold til beskrivelsen i mitt første innlegg????

Men er det ingen spesialforretninger hvor det er en stor del av sortementet????

Bet meg merke i det Pauline skrev at det generelt kunne være vanskelig å få tak i noe nå pga. årstiden.

Har planer om en tur til hovedstaden i løpet av neste uke,takknemlig for flere gode tips.

Per

Skrevet

Tror du kommer til å streve litt for å finne noe særlig stringbikinier noen steder. Det er hverken mainstream eller særlig in for tida.

Skrevet
Og heller ikke spesielt fint ;)

Hei trådstarter igjen

Fint eller ei......

In eller ikke det bryr min samboer seg null og niks om.

Hun har brukt slike bikinier så lenge jeg har kjent henne og hun trives best i de.

Hun har nok intet behov for å gjøre slik som alle andre gjør eller ha på seg noe fordi der er "in".Hun har heller ikke noen form for behov for å vise seg frem eller være svært exibisjonistisk i noen større grad enn andre.

Hun trives best i de type modeller og sverger til minst mulige skiller uten å være hverken naken eller støtende på andre.Hun er nok også over den fasen i livet hvor man kler seg opp for nødvendigvis å være blikkfang for alle som er rundt.

Men så tilbake til spm. Jeg skal ikke kjøpe over nettet,så jeg håper på ennå flere navn på andre spesial forretninger.Har så vidt vært i kontakt med La Lina på St. Hanshaugen der var utvalget meget begrenset i tillegg til at de kun hadde noen helt enkle sorte igjen.Prisgir dere som har kjøpt noen som ikke alle andre har eller vet om navnet på noen andre forretninger

Med vennlig hilsen Per

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...