Gå til innhold

Eldre nabokjerring som stalker meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en eldre nabokjerring som stalker meg. Orker ikke gå inn på nøyaktig hva hun gjør, men jeg har lagt merke til henne over en lang periode nå. Begynner å bli irritert og lei av hele kjerringa. Hvorfor ikke ringe på døra og spørre meg hvis det er noe hun lurer på? Blir sur på sånne folk. Men å spre rykter om meg og baksnakke meg klarer hun uten problemer.

Anonymkode: d087f...99b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: dd8ea...6d9

AnonymBruker
Skrevet

Javel….

Anonymkode: 59966...def

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener...har ei sånn ei her vi også! Roter i postkassa og søpledunken vår. Kikker inn i vinduene når rullgardin ikke er nede og setter ut rykter. 

Anonymkode: 009bd...0de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2022 den 8.09):

Har en eldre nabokjerring som stalker meg. Orker ikke gå inn på nøyaktig hva hun gjør, men jeg har lagt merke til henne over en lang periode nå. Begynner å bli irritert og lei av hele kjerringa. Hvorfor ikke ringe på døra og spørre meg hvis det er noe hun lurer på? Blir sur på sånne folk. Men å spre rykter om meg og baksnakke meg klarer hun uten problemer.

Anonymkode: d087f...99b

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Skjønner hva du mener...har ei sånn ei her vi også! Roter i postkassa og søpledunken vår. Kikker inn i vinduene når rullgardin ikke er nede og setter ut rykter. 

Hvorfor i helvete lar dere dem ta seg til rette på eiendommen deres? Før eller siden vil de komme inn i huset også. Spise mat fra kjøleskapet, drite i dassen uten å trekk ned, stjele fjernkontrollen, etc. 

Slike mennesker må STOPPES før det er for seint. 

Anonymkode: 4a677...9f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Anmeld kjerringa.

Anonymkode: 7bcb7...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...