Gå til innhold

Burde jeg sende inn klage på lege ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Fjerne urinblæren? 

Anonymkode: 04025...de1

Nei dem hadde ikke tid til å fjerne cysten, dem startet operasjonen for å fjerne den men så hadde dem ikke tid allikevel. Så ja jeg måtte gjennom smerter. 

Anonymkode: ec896...1fd

AnonymBruker
Skrevet

Transvaginal ultralyd? 

Anonymkode: dcb68...2b4

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

I flere år forsøkt å få barn, ble henvist til sykehuset for dem måtte undersøke meg først før videre behandling for IVF. Der ble en stor cyste funnet som måtte kun opereres. Jeg fikk time for operasjon i Mai(ventet selvfølgelig med å bli gravid til jeg fikk denne operert.) En uke før operasjon jeg drar for kontroll to leger kom og dem fant ikke cysten, med den størrelsen så visste legene at den ikke kunne bare forsvunnet av seg selv, jeg skulle ha operasjon for det grunnet jeg måtte jo bli henvist til IVF klinikken. Før operasjonen startet kom det en av legene til meg og sa hvis vi finner cysten så skal vi fjerne den, og da ble jeg jo glad mye av den operasjonen var jo satt pga cysten også. Etter operasjonen så kommer den andre legen og ga meg beskjed om at cysten ikke ble fjernet, ikke pga blødninger men hu nevnte tid. (Så dem hadde ikke tid til å fjerne den) Jeg måtte vente på en ny operasjon. En uke etter operasjon merket jeg smerter i 2 timer var usikker på hva det var, men bestemte meg for å ringe sykehuset og dem ba meg komme. En lege kom og undersøkte meg og han sa du må hasteopereres deg fordi cysten din har sprukket og det må ikke gå mer enn 12 timer, du har altfor mye væske, den vil gjennom bukhulen og ofte så må noen fjerne livmoren pga det. Jeg ble så rasende på første legen hu veit hvor mye jeg har prøvd å få barn og hvor mye jeg prøver, hadde cysten blitt fjernet ved første operasjon så hadde ikke dette skjedd. Men igjen hu anbefalte meg med å bli gravid med den store cysten som kunne sprukket når som helst. Jeg måtte vente egentlig vente til høsten for operasjon nummer 2. 

Anonymkode: ec896...1fd

Det er mange leger som er elendige, men mange er også under et vanvittig arbeidspress, og en liten feil får gigantiske ettervirkninger. Men man håper jo at folk går inn i helsevesenet med den motivasjonen at de vil hjelpe andre enn seg selv? De behandler lidelser, og kan heller ikke representere tredjeparter. Psykiatere og psykologer, for eksempel, er jo ansatt pga sine empatiske evner. Evne til omsorg osv.

Endret av Michaelhe
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

En åpner ikke en pasient og ikke har TID til å gjøre ferdig! Hvordan kan de ikke finne en stor cyste?? 
Ubrukelig lege! Hadde skrevet ned detaljkart hva som har skjedd og sendt inn klage til pasientombudet! Ikke nøl med å stå opp for deg selv. 
dette er ikke greit i det hele tatt!! 
Jeg har sluttet å gå på det lokale sykehuset, jeg går til privat og betaler selv - der vet jeg hva jeg får. 
Dyktig! 
jeg hadde også en cyste, han private fant den og tok ultralyd bilde. 
kom på sykehuset og der var det to leger og en jordmor som ikke fant den. 
viste de UL bilde som ble tatt to dager i forveien.. 

offentlige småsykehus er jalla.. 

Anonymkode: 646ad...a1f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...