Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik nøkkelring som piper når man klapper i hendene eller lager andre lyder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne er jo ikke direkte billig - men så kan du jo finne igjen flere ting ...
Skrevet

Det dumme med den er at de påhengslene er så store og klumpete:p

Skrevet

Vanligvis er jo sånne nøkkelringer som "svarer" rimelig store.

Har hatt en som var på størrelse med en fyrstikkeske - men litt smalere (batterihøyde) - har aldri sett noen mindre enn det.

Skrevet (endret)

hvor mange ganger er det ikke jeg har leita etter nøklene mine, å tenkt "gud så kjekt det hadde vært å ha en nøkkelring man kunne ringe til!" Skal jeg bli oppfinner tro?

Endret av kula
Skrevet
hvor mange ganger er det ikke jeg har leita etter nøklene mine, å tenkt "gud så kjekt det hadde vært å ha en nøkkelring man kunne ringe til!" Skal jeg bli oppfinner tro?

Sett meg på bestillingslista.

Gjest Clueless
Skrevet
Sett meg på bestillingslista.

:ler: beklager, men denne var litt morsom. Å sette en totalt ukjent og uidentifiserbar gjest på en bestillingsliste... :ler:

Skrevet
:ler: beklager, men denne var litt morsom. Å sette en totalt ukjent og uidentifiserbar gjest på en bestillingsliste... :ler:

Ja og så? Setter meg jo tross alt på bestillingsliste for en ting som ikke eksisterer. ;)

Gjest Clueless
Skrevet
Ja og så? Setter meg jo tross alt på bestillingsliste for en ting som ikke eksisterer. ;)

Jada, fint det, syntes bare det ble morsomt. Ikke vondt ment.

Skrevet
Jada, fint det, syntes bare det ble morsomt. Ikke vondt ment.

Jada, skjønte jo det da. :ler:

Men seriøst, en nøkkelring man kunne ringe opp hadde vært brilliant.

Skrevet

Kjøpte en sånn nøkkelring ting på rema1000 for 10,-. Funker fint :) men den er litt irriterende til tider sp den er lite i bruk da.

• 9 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...