AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det eller hva det kalles for noe, men jeg har små hull eller hva skal jeg kalle det på begge leggene. Det synes ikke kun den ene dagen da jeg er nybarbert. Jeg synes det er stygt 😔 Er det noe jeg kan gjøre med det? Anonymkode: fc358...e53
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Cellulitter? Anonymkode: 1a9ac...bb9 Nei, dette er små prikker. Anonymkode: fc358...e53
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 søk på Folliculitis og Keratosis pilaris Du kan prøve den under, men vær obs på at den gjør huden mer følsom for sol og du må alltid bruke solkrem når du bruker denne. Du kan evt bruke den om vinteren https://www.cerave.com/skincare/moisturizers/sa-lotion-for-rough-and-bumpy-skin Anonymkode: d3e5e...a1a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Det kan også være inngrodde hår. Bruk shaving cream og gjerne fuktighetskrem etterpå Anonymkode: d3e5e...a1a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Siden du ikke ser de når du er nybarbert så vil jeg tro du mener hårsekker. Alle har det. Anonymkode: 1d81e...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå