AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Hvordan formidler man at man er "positiv og omgjengelig" i en jobbsøknad/jobbintervju? Refereansene mine vil kunne bekrefte det så om de spør hva min referanse vil si om meg, så kan jeg si at jeg tror hun vil si at jeg er en trivelig person som det aldri er noe problem med. Men hvordan formidler jeg det i en jobbsøknad? Anonymkode: a8124...182
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Er det et krav i stillingen? Anonymkode: 304df...5c0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det et krav i stillingen? Anonymkode: 304df...5c0 Mange jobber der dette er et stort pluss! Anonymkode: 670db...649
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Jeg pleier å si at jeg syns det sosiale på jobb er viktig, at vi først og fremst er mennesker som skal trives sammen, og at jeg vil gjøre mitt for å bidra til at alle på arbeidsplassen har det bra når de er på jobb. Deretter for jeg noen eksempler på dette i praksis. Anonymkode: 9240e...23e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg pleier å si at jeg syns det sosiale på jobb er viktig, at vi først og fremst er mennesker som skal trives sammen, og at jeg vil gjøre mitt for å bidra til at alle på arbeidsplassen har det bra når de er på jobb. Deretter for jeg noen eksempler på dette i praksis. Anonymkode: 9240e...23e Bra svar. Anonymkode: 7cb08...035
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Å ikke ha en altfor formell og streng søknad kanskje? Jeg pleier alltid å ha en litt casual søknad som viser litt personlighet. Har aldri mislykkes med det! Anonymkode: 79ad9...e51
Ullvott Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Når det gjelder positiv innstilling pleier jeg å gi eksempler på at jeg kan ta i et ekstra tak når det trengs og at jeg tar på meg oppgaver som ligger litt utenfor den formelle stillingsbeskrivelsen når det er behov for det (det går jo under fleksibilitet også). Omgjengelighet er lettere for andre å bedømme, synes jeg, men et greit eksempel kan være at man gjør sitt for å gi litt av seg selv overfor arbeidskollegaene, og å forsøke å "se" kollegaene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå