AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Eller har dere profilen liggende ute hele tiden? Jeg har slettet når jeg går lei, men fikk høre det kan ødelegge algoritmen. Så det er kanskje lurere å bare skjule kontoen fra bunken? Anonymkode: 307a7...c4d
Diskusjon69 Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Eller har dere profilen liggende ute hele tiden? Jeg har slettet når jeg går lei, men fikk høre det kan ødelegge algoritmen. Så det er kanskje lurere å bare skjule kontoen fra bunken? Anonymkode: 307a7...c4d Kan ikke slette noe jeg aldri har hatt ;).
Blått Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Eller har dere profilen liggende ute hele tiden? Jeg har slettet når jeg går lei, men fikk høre det kan ødelegge algoritmen. Så det er kanskje lurere å bare skjule kontoen fra bunken? Anonymkode: 307a7...c4d Jeg har den for det meste liggende ute, men har innimellom skjuuult den når jeg går lei. Hvis jeg sletter så må jeg jo lage ny. Syns det er pes.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Jeg sletter bare appen. Så kan jeg stikke innom når det går noen mnd’er for å se om det er noe nytt. Men sjelden det er noe nytt. Akkurat samma bildene i år som de siste to åra. Kjedelig app spør du meg 😂 Anonymkode: c8f75...58a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sletter bare appen. Så kan jeg stikke innom når det går noen mnd’er for å se om det er noe nytt. Men sjelden det er noe nytt. Akkurat samma bildene i år som de siste to åra. Kjedelig app spør du meg 😂 Anonymkode: c8f75...58a Ja, samme her. En kan fint slette appen, men brukeren eksisterer jo i tindersystemet likevel. Anonymkode: 05114...37e
Ellah Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Jeg bare skjuler meg selv og skrur av varsler. Den er stort sett sånn faktisk 😅 Og aldri synlig, må søke etter den i apper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå