Gå til innhold

Føler 90-tallet var siste gangen verden var bra og uskyldig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler 90-tallet var den siste tiden verden var mer varm og uskyldig. Jeg husker hvor enkelt alt var, og kjenner den stemningen når jeg ser bildene fra den tiden. Verden har gått i dass etter 90-tallet, hater at barn idag er så avhengig av sosiale medier og telefoner. Ikke minst så ser disse barna sine egne foreldre være opptatt av telefonen, alt skal være digitalisert og det skal eksistere en nettside for alt…  

stemningen og vinden var mer “behagelig” på slutten av 90-tallet, var helt fantastisk tid, musikken, og moten, og ikke minst spillene som var populære, det var gammeldags men komfortabelt, jeg husker møblene og detaljene fra husene til folk det var enkle møbler, gjerne fra 80- og 70-tallet. Det var ikke mye fokus på moderne møbler som skal se så fancy ut, men det var enkelt, og det samme føler jeg om folkene. Samfunnet var mer optimistisk og mentaliteten var veldig bra på den tiden. 

ærlig så liker jeg ikke tiden vi lever i, fantastisk med muligheter men ikke så fantastisk når verden går til helvete og folk skal være kyniske og materalistiske. Savner gode gamle dager og vil tilbake til de beste årene av mitt liv ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du opprettet enda en tråd om samme tema som den forrige som ligger under kultur, litteratur og musikk? Hva er greia di?

Anonymkode: 5a249...f24

AnonymBruker
Skrevet

Skal du spamme ned hele forumet med alle disse merkelige trådene dine? Seriøst, finn deg en hobby du kan bruke tida di på!

Anonymkode: 5a249...f24

AnonymBruker
Skrevet

Nå var det mye med verden som ikke var spesielt bra den gang også, man fikk det bare ikke klistret inn på telefonen flere ganger i døgnet. Jeg savner andre ting fra 90-tallet, ikke gufsene fra den kalde krigen. Savner hvor intenst man ventet på musikk, og den helt utrolige gleden av å kjøpe en ny CD, sette seg hjemme og bare bli lyttende. I dag er all musikk tilgjengelig, som er veldig praktisk, men noe av gleden og skattejakten har opphørt. Savner også de fargerike klærne, var jo noe tilbake, men nå er vi tilbake igjen til det evige beige og svarte igjen og dusere farger. 

Anonymkode: d7aab...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...