AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Er det noen som kirurgisk har strammet opp vagina?  Jeg har vært singel i mange år og gruer meg til å inngå nytt forhold pga løs vagina. Bekkenbunnstrening fungerer ikke etter to svært harde fødsler. Jeg er 42 år.  Dette går på livskvaliteten min og jeg blir lei av å ha det sånn. I utgangspunktet er jeg en seksuell person.  Jeg gruer meg forferdelig til å eventuelt ta det opp med lege og det til tross for at jeg blir sett på som en tydelig dame med bein i nesa. Men jeg føler meg så liten/ydmyket med tanke på dette problemet.  Nå skal jeg snart fjerne livmoren (pga andre ting) og leser at vaginaen kan bli slappere etter det inngrepet. Jeg tenker at det muligens kan være lettere å gå til lege da og si at jeg har slitt med dette i femten år og etter operasjon ble det verre.  Har du strammet opp vaginaen? Får man slikt dekket? Hva koster en slik operasjon eventuelt? Vil du dele erfaringer med meg? Anonymkode: aab8d...f47
Gjest SmÃ¥frekk40 Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Null greie pÃ¥ operasjon. Men vet det kan fungere med vaginakuler. Skader ikke prøve, frem til eventuelt operasjon.Â
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Har aldri hørt om at det dekkes av offentlig helsevesen. Anonymkode: f1ca9...4cb
Hr. Aktiv Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Hva er en løs vagina? Jeg må være ærlig å si jeg merker veldig liten forskjell på dem uavhengig om de sier det ene eller det andre. Jeg har hengt med damer som i sine øyne var blitt vandalisert der nede og hadde både blitt klippet og strekkt ut og sydd sammen i all hast. Jeg måtte veldig nære for å se de var sydd og den vidheten de siktet til merket jeg ikke noe særlig til. Sånn sett må de fleste damer være vide når de var det. Men jeg merker en del på oppførsel og den generelle redselen de har om sin vagina samt det å nedkjempe hver eneste rosende ord fra meg slik at jeg derfor bare slutter å henge med dem for alt jeg sier blir jo bare tull uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Dette får du selvfølgelig ikke dekket, her må du gå privat. Om du i det hele tatt finner noen som driver med sånt tull Anonymkode: 91187...396
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Hva er en løs vagina? Jeg må være ærlig å si jeg merker veldig liten forskjell på dem uavhengig om de sier det ene eller det andre. Jeg har hengt med damer som i sine øyne var blitt vandalisert der nede og hadde både blitt klippet og strekkt ut og sydd sammen i all hast. Jeg måtte veldig nære for å se de var sydd og den vidheten de siktet til merket jeg ikke noe særlig til. Sånn sett må de fleste damer være vide når de var det. Men jeg merker en del på oppførsel og den generelle redselen de har om sin vagina samt det å nedkjempe hver eneste rosende ord fra meg slik at jeg derfor bare slutter å henge med dem for alt jeg sier blir jo bare tull uansett. Er det så rart da? Det er jo det vi blir innprentet med. Trang er idealet. Å, hun var deilig trang! Trang som en ungjente. Skulle tro hun ikke hadde født. Osv. osv. Det er dine brødre som kan for det opphenget og usikkerheten hos kvinnene du møtte, men du skylder på kvinnene selv. Anonymkode: 64966...c91 1
Hr. Aktiv Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det så rart da? Det er jo det vi blir innprentet med. Trang er idealet. Å, hun var deilig trang! Trang som en ungjente. Skulle tro hun ikke hadde født. Osv. osv. Det er dine brødre som kan for det opphenget og usikkerheten hos kvinnene du møtte, men du skylder på kvinnene selv. Anonymkode: 64966...c91 Hvis du leser hva jeg skriver så ser du at mine tanker er ikke verdt en dritt for de er uansett feil. Da fjerner hun elegant meg som en potensiell partner bare fordi hun har valgt å høre på snørrunger istedet for meg. Aldri i livet om en mann sier at jeg elsker trange damer osv. En mann destruerer ikke, men bygger opp. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #8 Skrevet 1. juni 2022 Hei!  Dette er nok noe du må betale selv. På denne klinikken koster det 35.000. https://hudoglaserklinikken.no/behandlinger/perineum-plastikk/ Anonymkode: 85745...e3d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #9 Skrevet 1. juni 2022 Du kan også prøva Mona Lisa touch. Anonymkode: 85745...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå