AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Del Skrevet 31. mai 2022 Vurderer å bestille et møbel fra homeroom, men har ingen erfaringer med denne bedriften. Noen som har bestilt noe derfra? Var dere fornøyd? Anonymkode: bca25...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Del Skrevet 1. juni 2022 Jeg har ikke handlet fra homeroom, men både fra Ellos og Jotex som er i samme konsern. Det virker som homeroom på en måte er varer fra begge de to andre samlet på ett sted? Anonymkode: d5e65...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har ikke handlet fra homeroom, men både fra Ellos og Jotex som er i samme konsern. Det virker som homeroom på en måte er varer fra begge de to andre samlet på ett sted? Anonymkode: d5e65...1d2 Takk for svar!😊 Leste på nett at mange hadde dårlig erfaringer med homeroom, derfor ble jeg litt skeptisk. Anonymkode: bca25...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå