Gå til innhold

Dama blir kald og arrogant av oppmerksomhet/bekreftelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg og kjæresten har hatt et småturbulent forhold, men etter en lang samtale ble vi enige om at ting vi begge skulle bli bedre på. 

Jeg lovet på å bli bedre på sende meldinger, si god natt og bruke hjerter for å vise at jeg brydde meg. 
Jeg merker imidlertid at med en gang jeg har begynt å gjøre dette trekker hun seg unna og blir kald tilbake.

Sender jeg god natt med et hjerte svarer hun ikke eller bare med et smilefjes og når jeg ringte henne for å snakke om det tok hun ikke telefonen.

Det virker som om mistanken jeg har hatt fra starten, som har vært noe av grunnen til at jeg har vært litt tilbakeholden med å vise følelser og oppmerksomhet, stemmer med det jeg trodde. At hun har et stort bekreftelsesbehov, men at egoet hennes ikke tåler dette og at det gjør henne kald og "careless."

Jeg vet hun har noen issues, men om dette er måten hun håndterer at jeg gjør det hun har bedt om så ser jeg ikke noen fremtid.

Anonymkode: c396f...2d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange damer er slik at de sier i fra hva de ønsker, og når de får det, så kan de like vel føle at det ikke blir gitt fordi partner vil, men er blitt konstruert til å gjøre det. Og da kan det ta litt lengre tid før hun tror at du gjør det med egen vilje og ikke bare noe hun har bedt deg om. Ikke slutt å gi henne hjerter og godnattmeldinger, så vil hun nok føle at du virkelig mener det etter en stund.😊 hvis du slutter å sende dette nå, så vil hun bare få bekreftelse på at du gjorde det fordi hun ville. Og gjerne finn på noe som hun ikke har bedt deg om å gjøre. Gi en blomst, lag en romantisk men enkel middag på kjøkkenet for dere to hvis hun liker slikt, eller kanskje kjøp en litt finere vin/øl og lag litt ekstra utav det. Vis at du gir henne oppmerksomheten  hun sier hun ønsker for egen vilje liksom. Damer er noen rare dyr (jeg er selv dame🙈)

Anonymkode: 1ef8c...19a

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har bekreftelsesbehov fordi hun liker litt hjerter på melding? Hun er et kaldt menneske fordi hun svarer med et smilefjes på et hjerte? Og du ringer henne på kvelden for å snakke ut om hennes emojibruk? Jeg skjønner ingenting av dette dramaet.

Anonymkode: 8d76a...3a3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Enig med svaret over her. Kan også være en måte å beskytte seg selv på. Vært i liknende situasjon. Kan ikke liksom bare forvente at alt er som før pga en emoji. Bevis det.

Anonymkode: 7b2ee...030

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange damer er slik at de sier i fra hva de ønsker, og når de får det, så kan de like vel føle at det ikke blir gitt fordi partner vil, men er blitt konstruert til å gjøre det. Og da kan det ta litt lengre tid før hun tror at du gjør det med egen vilje og ikke bare noe hun har bedt deg om. Ikke slutt å gi henne hjerter og godnattmeldinger, så vil hun nok føle at du virkelig mener det etter en stund.😊 hvis du slutter å sende dette nå, så vil hun bare få bekreftelse på at du gjorde det fordi hun ville. Og gjerne finn på noe som hun ikke har bedt deg om å gjøre. Gi en blomst, lag en romantisk men enkel middag på kjøkkenet for dere to hvis hun liker slikt, eller kanskje kjøp en litt finere vin/øl og lag litt ekstra utav det. Vis at du gir henne oppmerksomheten  hun sier hun ønsker for egen vilje liksom. Damer er noen rare dyr (jeg er selv dame🙈)

Anonymkode: 1ef8c...19a

ikke hør på dette pisset her

hadde kjønn vært omvendt hadde alle skrevet DUMP HAM!

har hun så sykt bekreftelsesbehov og skal alltid være den som må skrive minst eller vise minst oppmerksomhet fordi hun skal spille kostbar er det bare å avslutte

du er enj voksen mann date voksne kvinner, ikke små drittunger som skal spille mind games

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Enig med svaret over her. Kan også være en måte å beskytte seg selv på. Vært i liknende situasjon. Kan ikke liksom bare forvente at alt er som før pga en emoji. Bevis det.

Anonymkode: 7b2ee...030

elendig unnskyldning for toxic oppførsel, hadde en mann gjort det hadde det vært fullt av dumpedidumpdump kommentarer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bnb90 skrev (1 minutt siden):

elendig unnskyldning for toxic oppførsel, hadde en mann gjort det hadde det vært fullt av dumpedidumpdump kommentarer

Menn og kvinner har ofte litt ulike behov da. 

Anonymkode: 7146a...2bc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
bnb90 skrev (3 minutter siden):

En nei.. det er forskjell på å sette sunne grenser for seg og såkalt toxic oppførsel. 

Det er lov å ikke være naiv. Alt er ikke i orden bare man ber om unnskyldning  eller i dette eksempelet imøtekommer hverandres behov. For at det skal fungere må man bli møtt på behovene over tid, ikke bare en gang.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun har bekreftelsesbehov fordi hun liker litt hjerter på melding? Hun er et kaldt menneske fordi hun svarer med et smilefjes på et hjerte? Og du ringer henne på kvelden for å snakke ut om hennes emojibruk? Jeg skjønner ingenting av dette dramaet.

TS:

Ja, dette har vi diskutert og vi har blitt enige om at det viktig at vi er flinkere til å vise hverandre følelser. Hun har tidligere reagert på at hun alltid sendte hjerte først, men når jeg tar meg sammen og faktisk prøver å gjøre en innsats for at forholdet vårt skal bli tettere og gjøre henne tryggere på meg virker det som hun bare bruker det til å booste sitt eget ego.

Hadde dette vært starten av forholdet så kan jeg skjønne at det hadde vært sånn, men sånn hun holder på nå fremstår hun bare manipulativ.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn og kvinner har ofte litt ulike behov da. 

Anonymkode: 7146a...2bc

igjen, ingen unnskyldning

AnonymBruker
Skrevet
bnb90 skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg tenker også at dette er giftig oppførsel. Jeg føler hele forholdet har blitt mer og mer mind games fra hennes side og har sagt at jeg ikke orker dette, men hun er tydeligvis ikke moden nok, selv i en alder av 29 år.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS:

Ja, dette har vi diskutert og vi har blitt enige om at det viktig at vi er flinkere til å vise hverandre følelser. Hun har tidligere reagert på at hun alltid sendte hjerte først, men når jeg tar meg sammen og faktisk prøver å gjøre en innsats for at forholdet vårt skal bli tettere og gjøre henne tryggere på meg virker det som hun bare bruker det til å booste sitt eget ego.

Hadde dette vært starten av forholdet så kan jeg skjønne at det hadde vært sånn, men sånn hun holder på nå fremstår hun bare manipulativ.

Virker som dere begge ee hypersensitive på småting. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg tenker også at dette er giftig oppførsel. Jeg føler hele forholdet har blitt mer og mer mind games fra hennes side og har sagt at jeg ikke orker dette, men hun er tydeligvis ikke moden nok, selv i en alder av 29 år.

gi henne en sjangse, vist det ikke går så avslutt forholdet

29 år er alt for gammelt for slike ting

dessverre kommer de fleste kvinner med baggasje, mentale og emosjonelle problemer eller issues

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det plager deg så mye å sende henne noen hjerter, så kan du vel la være? 

Hva var det hun skulle endre, da? 

AnonymBruker
Skrevet
bnb90 skrev (11 minutter siden):

gi henne en sjangse, vist det ikke går så avslutt forholdet

29 år er alt for gammelt for slike ting

dessverre kommer de fleste kvinner med baggasje, mentale og emosjonelle problemer eller issues

Altså, jeg har datet en del jenter de siste par årene, ingen har vært i nærheten av dette umodenhetsnivået.

Vi har alle bagasje, det gjelder ikke bare jenter sikkert, men nå er begeret i ferd med å renne over og jeg merker jeg mister respekten for oppførselen hun viser nå og i en del andre situasjoner og da forsvinner følelsene også dessverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

TS:

Hun er ikke manipulativ, hun trenger bare at du ikke gir opp, men fortsetter. Hun bruker lenger tid på dette fordi for henne betyr det enormt mye, men hun må se at det varer. Nå er hun i forsvar.

Anonymkode: 6bf1c...b69

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker hjerte emoji for å vise at du bryr deg ? Er selv 29 år, trudde det bare var de født etter 2000 tallet som drev med det tullet. Kan dere ikke bare møtes oftere ? eller hvis det er lenge siden facetime hveandre på kveldstid?

Anonymkode: 91314...4c1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på alle som forsvarer slik oppførsel, hun vil ha bekreftelse men din bekreftelse betyr ikke en dritt for henne siden hun allerede har deg.

Kommer garantert til å fiske etter oppmerksomhet fra andre eller være utro, om det allerede ikke har skjedd.

Anonymkode: a6d0a...069

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke hør på alle som forsvarer slik oppførsel, hun vil ha bekreftelse men din bekreftelse betyr ikke en dritt for henne siden hun allerede har deg.

Kommer garantert til å fiske etter oppmerksomhet fra andre eller være utro, om det allerede ikke har skjedd.

Utro fordi man liker hjerter? Nå har jeg hørt det også... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tydeligvis ja.

Hun har selv vært ærlig på at hun er glad i oppmerksomhet/bekreftelse fra menn når hun er på byen og vil aldri at jeg skal være med når hun går ut så strengt talt jeg som har vært en naiv tulling her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...