AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Er det somregel borderline de har? Det er ei som er godt voksen nå, men jeg har kjent henne siden jeg var et barn, og jeg er nå 28. Den dag i dag har hun masse intriger i livet. Har minimal kontakt med foreldrene sine, barna sine og hun har kastet ut datteren på 18 for en bagatell. Hun har vært samme med menn som har vært voldelige og nå tar hun med menn hjem fra byen. Hun er på fylla hver helg. Hun legger ut «modellbilder» av seg selv der hun poserer eller ligger i sexy stillinger. Hun har deltatt på festene til døtrene sine på deres bursdagsfeiringer og endt opp med å bli mer drita enn alle. Hele livet har det vært noe rundt henne. Masse krangling i alle forhold, fyll, rus, voldelige menn, familieintriger og alt det der. Er det dette som kalles borderline eller er det noe annet? Anonymkode: a44c9...b7e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Noen er bare sånn, kanskje ikke helt moden. Om dette er borderline er jo umulig å svare på. Anonymkode: 258e9...130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå