AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Eller må begge/alle være elektroniske? Anonymkode: 520e9...fef
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Noen som har peiling? Kanskje uttrykker jeg meg litt feil Anonymkode: 520e9...fef
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 MapleSirup skrev (5 timer siden): Nei, begge/alle kan signere elektronisk. Hvis kun én gjør det og vi andre signerer på papir, er det ok? Vedkommende føler seg mer komfortabel med å signere elektronisk. Må være greit da. Anonymkode: 520e9...fef
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Hvordan tenker du at det skal fungere da? Dere må jo signere samme dokument. Anonymkode: d2ad5...5f0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvordan tenker du at det skal fungere da? Dere må jo signere samme dokument. Anonymkode: d2ad5...5f0 Det er jo samme dokument, både på papiret og elektronisk Anonymkode: 520e9...fef
MapleSirup Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis kun én gjør det og vi andre signerer på papir, er det ok? Vedkommende føler seg mer komfortabel med å signere elektronisk. Må være greit da. Anonymkode: 520e9...fef Hvorfor vil dere signere på papir???
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #8 Skrevet 1. juni 2022 Hva slags elektronisk signatur er det snakk om? Dere kan vel signere på papir først, og deretter få den elektronisk signert av sistemann, eller er det viktig for dere å ha en fysisk kopi? Anonymkode: 9b2a5...b59
MapleSirup Skrevet 1. juni 2022 #9 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva slags elektronisk signatur er det snakk om? Dere kan vel signere på papir først, og deretter få den elektronisk signert av sistemann, eller er det viktig for dere å ha en fysisk kopi? Anonymkode: 9b2a5...b59 Fysisk kopi kan man jo printe ut. Jeg forstår digitalt utenforskap hos enkelte eldre, men vi andre må tilpasse oss om vi vil eller ei.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #10 Skrevet 1. juni 2022 Når du sier elektronisk signatur så regner jeg med at dere mener å signere med bankID. Høres ut som mye unødvendig arbeid og kostnader å sette opp det for at bare én person skal signere elektronisk. Anonymkode: d2ad5...5f0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #11 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Når du sier elektronisk signatur så regner jeg med at dere mener å signere med bankID. Høres ut som mye unødvendig arbeid og kostnader å sette opp det for at bare én person skal signere elektronisk. Anonymkode: d2ad5...5f0 Jeg mener BankID ja. For meg er det helt greit at vedkommende signerer slik. Dokumentet er jo fortsatt gyldig. Noen er mer komfortable med å signere elektronisk og det bør man respektere. Anonymkode: 520e9...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå