AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Jeg har en utleier, men når jeg betaler for strømmen betaler jeg til noen som også leier av samme utleier. Har bare fått beskjed om hvor mye jeg skal betale i lang tid, som jeg har godtatt siden det har vært lave summer. Måleren står inne hos dem, en annen boenhet i en enebolig. Pratet med en mann som flyttet inn til hun som har mottatt strømpengene. Han mener at denne dama har regnet feil i lengre tid, at jeg har betalt altfor lite. Hun er i økonomisk trøbbel, han sa noe om at hun er 30k i minus. Han fortalte også at han er personlig konkurs. Pengetrøbbel deluxe virker det som. De leier ut noe av boenheten, selv om de selv leier, og har prøvd å skru opp leia. Personen som har leid hos dem er på vei ut, sikkert pga dette. Jeg bare ventet på at han skulle si at jeg får betale dem noen tusen, men det ble ikke nevnt. Nå bare prøver jeg å forberede meg litt. Hva gjør jeg om de mener at de har regnet ut ca hvor mye jeg har betalt for lite? Eller kommer med "vi mener at du har betalt et par tusen for lite og at det er rimelig at du betaler dette"? Er dette bare deres tap/skyld, og så får vi gjøre ting skikkelig heretter? Blir vel umulig å finne ut hvor mye jeg kanskje skylder? Har brukt veldig lite strøm, så jeg er ikke så sikker på at jeg har betalt altfor lite. Anonymkode: bd883...55a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Hva står det i kontrakta di (ordrett)? Anonymkode: b07cd...b27
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Hvorfor får du ikke egen strømregning og har egen avtale? Er måleren felles for dere begge slik at det bare antas hva du bruker? Anonymkode: f6523...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå