AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Hva skjedde? Var det noen som laget supriseparty? Var det noe annet? Fortell ☺️ Trenger ideer 🥳 Anonymkode: b896c...77b
Gjest Linny111 Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Reiste alene til Australia og bodde på fint hotell helt ved strandsonen ved Bondi Beach. Gikk langs kysten i timevis, spiste kengurubiff og pavlova og koste meg masse! Vet ikke om det er en idé for andres bursdager da
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Linny111 skrev (1 minutt siden): Reiste alene til Australia og bodde på fint hotell helt ved strandsonen ved Bondi Beach. Gikk langs kysten i timevis, spiste kengurubiff og pavlova og koste meg masse! Vet ikke om det er en idé for andres bursdager da Oi, tøft å dra til Bondi Beach alene mtp så mye kriminalitet. Men hørtes veldig supert ut om man kun har selg selv og ikke familie. Sikkert en opplevelse for livet 😁 Anonymkode: b896c...77b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Har hatt to uforglemmelig bursdager. Men det var ikke fordi de egentlig var så spesiell men stemningen. 19 års dagen min hadde vi i bunnen av vårt tomme basseng, vi drakk ublandet sambuca av longdrink glass, tente på drakk, tente på og drakk osv. Hadde svi merke på hånden og forferdelig full. Falt hardt to ganger at jeg kunne ikke gå ordentlig på flere måneder fordi jeg slo kneskålene så hardt. Men herregud for en artig fest. Andre var sikkert 20 års dagen min, hadde masse delvis ukjente folk hjemme. Ble en kjempe fest. Anonymkode: 6e34b...320
Kaneel Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 Jepp, på 5 års dagen min døde bestefar mens vi hadde selskap
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 Kaneel skrev (10 minutter siden): Jepp, på 5 års dagen min døde bestefar mens vi hadde selskap Huff da😪 Det var jo virkelig uforglemmelig og ikke minst så innmari trist 💔 Anonymkode: b896c...77b 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #7 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har hatt to uforglemmelig bursdager. Men det var ikke fordi de egentlig var så spesiell men stemningen. 19 års dagen min hadde vi i bunnen av vårt tomme basseng, vi drakk ublandet sambuca av longdrink glass, tente på drakk, tente på og drakk osv. Hadde svi merke på hånden og forferdelig full. Falt hardt to ganger at jeg kunne ikke gå ordentlig på flere måneder fordi jeg slo kneskålene så hardt. Men herregud for en artig fest. Andre var sikkert 20 års dagen min, hadde masse delvis ukjente folk hjemme. Ble en kjempe fest. Anonymkode: 6e34b...320 Haha! Hørtes litt crazy ut. Morsomt når det tross alt gikk bra og man kan se på det slik. Er det en gang i livet slikt er "lov" så er det jo når man er ung og uten forpliktelser 😂🥳 Anonymkode: b896c...77b
Gjest Linny111 Skrevet 31. mai 2022 #8 Skrevet 31. mai 2022 36 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, tøft å dra til Bondi Beach alene mtp så mye kriminalitet. Men hørtes veldig supert ut om man kun har selg selv og ikke familie. Sikkert en opplevelse for livet 😁 Anonymkode: b896c...77b Kriminalitet? Hvor har du det fra? Er ikke farlig å dra dit alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå