Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller må han streve med det på egenhånd?

Anonymkode: 6dbce...91d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han hjalp meg med å barbere underlivet da jeg var høygravid, så såpass må jeg vel stille opp om han spør ;)  Han har ikke spurt til nå da.

Anonymkode: 06872...0bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke hår på ryggen, men hadde vel hjulpet til om han spurte.

Anonymkode: 7e176...4c9

AnonymBruker
Skrevet

Haha ja det gjør jeg. Jeg mener han trenger ikke gjøre det, men han vil altså selv. 

Anonymkode: 40bce...8cf

Skrevet

Nei. Det er helt naturlig å ha hår på ryggen, så de hårene beholder han.

AnonymBruker
Skrevet

Ja har hjulpet han å fjerne med hårfjerningskrem og tar hårene i nakken, klippe brynene og tar hode hans også. (Og jeg må bruke mange tusen hos frisør😅)

Anonymkode: fb487...406

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke for meg at han hadde følt noe behov for å fjerne det hvis han hadde hatt det, men jeg hadde hjulpet ham om han ønsket det. Jeg klipper håret hans, så hvorfor ikke liksom. ;)

Anonymkode: 51a28...d85

Gjest Hippokrates
Skrevet

Barbere ryggen? Er det en normal ting hos menn? Jeg har ikke mye hår på ryggen altså, men har aldri tenkt at ryggen bør barberes. 

AnonymBruker
Skrevet

Raket ryggen til eksen selv etter han ble eks. 

Anonymkode: 19ab1...b4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt, både nakke og rygg. Klipper håret hans og fjerner uønsket lange hår på bryn.  Skjegget trimmer han selv, men spør meg ofte om jeg synest det er blitt for langt. Jeg liker at han tar seg bra ut. 

Anonymkode: ca436...ac8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han har ikke spesielt mye hår på ryggen. Hender dog at jeg finner fram pinsetten og napper ut de hårene jeg finner. Han skulle ønske at han hadde mer hår kanskje for han elsker å bli puslet med og ønsker at jeg holder på en hel kveld

Anonymkode: a8fdc...c8f

Skrevet

Pleide å vokse ryggen og skuldrene til eksen hver sommer da vi var sammen. Var ikke massiv hårvekst akkurat, men det var viktig for han...

Skrevet
Cylon skrev (8 minutter siden):

Barbere ryggen? Er det en normal ting hos menn? Jeg har ikke mye hår på ryggen altså, men har aldri tenkt at ryggen bør barberes. 

Noen har ekstremt mye hår på ryggen. Andre har andre grunner til å barbere det eventuelt bittelille man har 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cylon skrev (10 minutter siden):

Når det kun er litt sporadisk hår og ellers glatt fin og brun hud, da synest både jeg og gubben at det er greit å rake den om sommeren. 🙂

Anonymkode: ca436...ac8

Skrevet

Nei,han har ikke hår på ryggen.

Men hadde hjulpet han om han hadde behov for det,og spurt meg.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke hår på ryggen, så det slipper madamen å tenke på.

AnonymBruker
Skrevet

Barbere? 

Bedre å bruke wax. Samboer waxer ryggen min et par ganger på sommerstid. 

PS! fordelen med å waxe er at samboeren får seg en god latter over smerten hun påfører meg

Anonymkode: fb688...adc

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke nødvendig da ryggen ikke er hårete.

Anonymkode: d15e6...d75

AnonymBruker
Skrevet
Cylon skrev (8 timer siden):

Om du hadde hatt mye hår på ryggen, så kan det hende du hadde tenkt på det. 

Anonymkode: b254f...5cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heldigvis en mann, ikke en gubbe. Og han har heldigvis ikke hår på ryggen.

Anonymkode: 3c828...6e5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...