AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Mens å gjøre narr av rødstrømper eller overvektige, nei det er strengt forbudt. Anonymkode: c6b23...410
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 hvilken verden lever du i? Anonymkode: 1e88b...108 9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: hvilken verden lever du i? Anonymkode: 1e88b...108 Kvinneguidens verden. Anonymkode: c6b23...410 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Er det greit å gjøre narr av nerder? Jeg synes det bare er såå 1988, liksom. Nerder kommer stort sett til å tjene mer enn gjennomsnittet, og også forandre verden mer. Igrunn bare dumt å gjøre narr av nerder. Incels er kanskje mer greit å gjøre narr av. Ikke fordi de ikke får dame, men fordi de er så innmari bitre og sinte. Og ikke ser at det er egen oppførsel som får damer til å skygge unna. Rødstrømper og overvektige blir latterliggjort hele tiden, så du får ikke akkurat noen poeng for sammenligningen din. Anonymkode: 79614...b3a 12
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 Begge får mye drit slengt i trynet. Dette forumet er preget av menn som er sexistiske og kvinner som er sexistiske. Anonymkode: dad5a...7b8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Har egentlig aldri opplevd å se noe være ekle mot gutter/menn som gjør det bra på skolen. Når det gjelder incels så får de meg til å skjemmes over kjønnet mitt, jeg synes de er patetiske, sutrete og tiltaksløse. Anonymkode: 44919...78c 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Incels er det greit å gjøre narr av fordi de er oppslukt i sitt hat mot kvinner. Anonymkode: a7c10...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Jeg er en stolt nerd:-) På utseendet mitt ville du aldri gjettet det, hehe. Ikke alle av oss følger stereotypien! Anonymkode: 3955c...9e1 1
FunnyBoy123 Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 (endret) Ser ingen grunn til å mislike noen som gjør narr av en incel. Det at noen kaller seg incel er jo helt absurd..😂 En mann med skjegg under halsen som sitter dagen lang i kjelleren foran datamaskinen er bitter på damer, fordi han ikke får seg noe... haha Nerder skal man faktisk ikke gjør narr av. Kanskje ender du opp med en jobb hvor nerden er sjefen i selskapet. En nerd og en incel er to forskjellige ting. Den ene personen er litt over gjennomsnittet intelligent og smart, mens den andre er en taper på alle slags mulige måter. Endret 2. juni 2022 av FunnyBoy123 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er en stolt nerd:-) På utseendet mitt ville du aldri gjettet det, hehe. Ikke alle av oss følger stereotypien! Anonymkode: 3955c...9e1 Ja, nerd er jo en hedersbetegnelse egentlig. Anonymkode: c44a0...82b 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 30 minutter siden, FunnyBoy123 said: En nerd og en incel er to forskjellige ting. Den ene personen er litt over gjennomsnittet intelligent og smart, mens den andre er en taper på alle slags mulige måter. Mange blir omtalt negativt som incels bare fordi de mislykkes på damefronten uten at de selv hater kvinner eller selv kaller seg incel. Er det greit å omtale folk som tapere? Anonymkode: c6b23...410 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange blir omtalt negativt som incels bare fordi de mislykkes på damefronten uten at de selv hater kvinner eller selv kaller seg incel. Er det greit å omtale folk som tapere? Anonymkode: c6b23...410 Ja? de hadde jo ikke vært incels hvis ikke de hadde hatt et hat/dårlig oppførsel mot kvinner tenker jeg. Ingen menn er ufrivillige single de bare satser for høyt. Anonymkode: 28342...d45 1
FunnyBoy123 Skrevet 2. juni 2022 #13 Skrevet 2. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mange blir omtalt negativt som incels bare fordi de mislykkes på damefronten uten at de selv hater kvinner eller selv kaller seg incel. Er det greit å omtale folk som tapere? Anonymkode: c6b23...410 Nå snakker jeg ikke om dem som bare har litt uflaks med damer. Disse er selvfølgelig ikke tapere. Jeg snakker om dem som virkelig hater damer og er bitter over absolutt alt som har med damer å gjøre, fordi de ikke får seg noe. De som ikke prøver en gang.. Ja, de er tapere. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #14 Skrevet 2. juni 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en stolt nerd:-) På utseendet mitt ville du aldri gjettet det, hehe. Ikke alle av oss følger stereotypien! Anonymkode: 3955c...9e1 OK, begrepet nerd har jo nesten blitt renvasket. Hva med geeks og dorks? Hvorfor er det ok å gjøre narr av disse? Anonymkode: c6b23...410
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #15 Skrevet 2. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja? de hadde jo ikke vært incels hvis ikke de hadde hatt et hat/dårlig oppførsel mot kvinner tenker jeg. Anonymkode: 28342...d45 Kan være at de er så sosialt dårlige at de faller utenfor på kjøttmarkedet. Men da skal de kalles incels og hates på selv om de er snille som lam. Anonymkode: c6b23...410
-venter- Skrevet 2. juni 2022 #16 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan være at de er så sosialt dårlige at de faller utenfor på kjøttmarkedet. Men da skal de kalles incels og hates på selv om de er snille som lam. Anonymkode: c6b23...410 Incels er jo ikke snille som lam, det er jo det som er problemet. De er gjerne kvinnehatere, det ligger i beskrivelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #17 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan være at de er så sosialt dårlige at de faller utenfor på kjøttmarkedet. Men da skal de kalles incels og hates på selv om de er snille som lam. Anonymkode: c6b23...410 Hvem omgås du, egentlig? Tenåringer? Har aldri hørt noen «hate på» 🙄 eller gjøre narr av menn som ikke får seg kjæreste, eller kalle dem incels alene av den grunn. Bitre menn som er sinte fordi de synes de «fortjener» en dame, faller i en annen kategori. Anonymkode: 23c7a...737 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #18 Skrevet 2. juni 2022 Tenk at incel-begrepet opprinnelig begynte med en ung kvinne som startet et nettsted der mennesker av forskjellig kjønn, legning og alder som strevde med å finne seg kjæreste, kunne dele sine tanker, følelser og erfaringer. Det begynte så bra, og se på hva det ble til: aggressive ekstremister kuppet hele greia. Jeg har inntrykk av at det gjelder også andre grasrotbevegelser, men det blir en annen diskusjon. Ellers er jeg enig i at det er skikkelig 20. århundre å gjøre narr av nerder, de har forlengst vist sine fortrinn og brukes ikke lenger som skjellsord. Anonymkode: 26b95...c8a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #19 Skrevet 3. juni 2022 Nerdene vi mobbet på barneskolen ler nok godt av oss der de sitter i byen og drikker nerde øl og håver inn millionlønninger mens vi sliter med underbetalte deltidsstillinger og dårlige arbeidsforhold. Anonymkode: eff32...892
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #20 Skrevet 4. juni 2022 På skolen så spilte jeg spill på PC om ting som handlet om drager, alver og annen fantasi. Jeg ble kalt nerd. En annen i klassen som var dritflink i matte ble også kalt nerd. Vi var veldig forskjellige, men nerd var vi begge to. Sånn virker det som det er fortsatt. Merkelig at et samfunn som er så flinke til å kategorisere alle ikke klarer å skille mellom to så enkle ting som å være skoleflink og å ha en interesse. Anonymkode: 1e06a...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå