Gå til innhold

Hjelp meg å finne kjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i et bryllup og leter etter kjole. Jeg føler liksom kriteriene mine ikke burde være så vanskelig å innfri, men jeg finner ikke noe. 

-Ikke for hverdagslig/passe pyntet for et bryllup

-lang elller midi.

-dekker skuldrene litt.

-ikke pastell (det kler meg ikke) og ikke hvit, rød, svart. Jeg elsker lilla og litt mørk grønn, men er åpent for andre ting.

-Helst a-linjeformet, eller noe annet som passer til en som ikke har fått helt bukt med mammakroppen. 

-Helst ikke et svett stoff (100% polyester) men jeg kan kanskje ikke være så kresen? alt er jo polyester for tiden...

Eneste jeg har sett som jeg liker litt er https://www.floyd.no/floyd-selskapskjole-isla-lang-green men den er 100% polyester, og litt dyr til å være en kjole jeg liker bare "litt."

Noen tips?

Anonymkode: 6ed1f...2c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en av disse? Nå vet ikke jeg hva slags farger du liker,men jeg synes disse så fine ut. 

vavite-kjole.jpg

kjole.jpeg

Anonymkode: ec778...84d

AnonymBruker
Skrevet

Bonprix har mange flotte,til nokså rimelige priser.

Anonymkode: c3045...bc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1514B631-1413-4F1C-8B49-CA1A6D2CD09D.jpeg

E92A70F8-DFB2-4DFD-B49B-5C39747A32B1.jpeg

Anonymkode: 704c8...d06

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

1514B631-1413-4F1C-8B49-CA1A6D2CD09D.jpeg

E92A70F8-DFB2-4DFD-B49B-5C39747A32B1.jpeg

Anonymkode: 704c8...d06

Den grønne ville jeg aldri brukt i et bryllup. Passer bedre på et julebord. Den øverste ligner på en bestemorgardin.

Anonymkode: ec778...84d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med JJ’s house? Er det bare ræl? 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke en fin i skapet du kan bruke da? Eller en du kan låne av mor/venninne osv.? (Vet du spør om ny kjole, men klarer ikke å bli begeistret for noen av billig-kjolene som foreslås, og ser for meg at du kjøper en du er halv-fornøyd med, som aldri brukes igjen.)

Anonymkode: 46f39...aa2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har ikke en fin i skapet du kan bruke da? Eller en du kan låne av mor/venninne osv.? (Vet du spør om ny kjole, men klarer ikke å bli begeistret for noen av billig-kjolene som foreslås, og ser for meg at du kjøper en du er halv-fornøyd med, som aldri brukes igjen.)

Anonymkode: 46f39...aa2

Nei, har ingen å låne av, og  har også sett på Finn.no uten å finne noe. Jeg kan godt gå noe opp i pris, men da må jeg virkelig like den, så den ikke bare blir brukt én gang. 

ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Noen som har erfaring med JJ’s house? Er det bare ræl? 

ts

Har sett litt der selv. Fordelen der er at vi får se hvordan mange av kjolene ser ut på vanlige folk (som har sendt inn rewiev), og da er det mange kjoler som ser mye styggere ut i virkelighetene enn reklamen. Men ei jeg kjenner har bestilt seg festkjole derfra, og den var ganske fin. Så er vel litt ymse kvalitet, kan jeg tenke meg.

Anonymkode: 95c13...899

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Takk for fine tips. Jeg har aldri kjøpt fra bobbleroom før, har du god erfaring med de? 

ts

Har ikke handlet så mye fra dem, men aldri hatt noen problemer de gangene jeg har gjort det. Normal leveringstid og god returordning, blir som å handle fra H&M eller Ellos :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...