Gå til innhold

Tisser plutselig på meg når jeg hoster -hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hostet i 2 uker nå pga influensa, men de siste par dagene har jeg plutselig begynt å tisse litt på meg ved nesten hvert eneste host! I dag har vært verst, og jeg har byttet truseinnlegg flere ganger.

Hva gjør jeg? Er det knipeøvelser som gjelder? 
Har ikke hatt problem med dette før, annet enn at jeg merket for et par år siden at det lakk litt når jeg hoppet trampoline, men det gjør jeg aldri mer. 
Har knepet litt før, men har ikke gjort det jevnlig da jeg aldri har hatt problem med lekking.

Kan dette være relatert til kun denne sykdommen nå?

Jeg har forresten født 3 barn.

Anonymkode: f93a7...19f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette innlegget kunne jeg selv ha skrevet.. jeg er i nøyaktig samme situasjon. Jeg har født tre barn, har influensa, hostet og tisser på meg. Aldri opplevd dette før! Har ingen gode råd, men følger tråden din i håp om at du får svar på det vi begge lurer på 🙈 God bedring 🌸

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Knipeøvelser ja.

Det er ikke så rart at det eskalerer, hosting er en påkjenning så musklene er sikkert slitne. Det vil nok roe seg når du slutter å hoste. Men absolutt ta tak og tren fremover :) 

Anonymkode: f456f...0b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte. At det drypper  tisser på meg ved hosting. Reiser meg fort osv.. overgangsalderen er årsaken her.

Anonymkode: 4883a...4c6

AnonymBruker
Skrevet

Knipeøvelser! Og forsøke å huske på å knipe når du kjenner du må hoste. Så ikke hostingen kommer brått på og du ikke rekker å knipe igjen. Vil også tro at det er all hostingen siste tiden som har påvirket musklene dine. Så med kniping og når hosten går bort tror jeg dette vil bedre seg. 

Anonymkode: cb27e...5eb

AnonymBruker
Skrevet

Har du lagt på deg i det siste? Overvekt kan føre til ekstra trykk på blæren. Og at man da kan tisse litt på seg om man hoster.

Anonymkode: 8e8a9...cc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...