Gå til innhold

Problemer med barnemor til samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er situasjonen slik at min samboer har et barn fra før av me ei hyggelig dame, men en ting som er litt komplisert er at forhold til min samboer og hans foreldre ikke eksisterer pga foreldrene hans er veldig spydige og ikke vil ha kontakt med fellesbarnet vårt. Probleme her er at nå vil barnemoren til samboer at vi skal være venner med de igjen for deres barn sin skyld, hva skal vi gjøre??? De har alltid forskjellsbehandlet dem i alle situasjoner, som gjorde at vi brøt kontakt å nå er det full baluba pga vi ikke vil gjøre det for barnet vårt sin skyld…. (barnet dems har kontakt med foreldrene til samboer gjennom barnemor, så dem har strålende kontakt.)

trenger sårt tips.. er stuck for å si det mildt.

Endret av Rhodiola
for å skifte tittelen for TS - Rhodiola, adm.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først må du forandre overskriften. innlegget ditt blir slettet ganske snart, siden du bryter forumsreglene om hvordan lage overskrift. 

Anonymkode: 9c8ee...c1c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene til mannen din ville ikke ha kontakt med barnet deres? Da er det naturlig at dere brøt kontakten synes jeg og en eventuell forsoning bør komme fra dem. Det er dårlig stil å ikke ønske kontakt med barnebarnet sitt.

Anonymkode: 692de...77f

Skrevet (endret)

Tittel endret nå, første gang jeg bruker forum så var ikke meningen å bryte noen regler. Beklager det!

Ja altså helt fra jeg ble gravid med vårt fellesbarn merket vi stor endring på hvordan dem var mot oss, det var ekstremt mye snakk om hvordan samboer kun måtte prioritere hans førstefødte når det var samvær. (Såklart de har alltid hatt alenetid også når det er samvær, det er bare godt for dem å få være alene også siden de ikke ser hverandre hver dag). Men det var så ekstreme tilfeller hvor dem mente at i sommerferien (2 uker) måtte samboer kun fokusere på førstefødte og ikke vårt fellesbarn, fordi det var viktigere at førstefødte fikk oppmerksomhet fordi hun hadde skilte foreldre. Noe jeg såklart reagerte på pga det er fult mulig å balansere sin oppmerksomhet og kjærlighet på to barn uten å måtte ignorere den ene i to uker…. 

Å etter flere tilfeller hvor de kunne kjøpe halve klesbutikken til førstefødte i sommergave imens vårt fellesbarn fikk en body, så merket vi at det ikke var greit lengre da det var såpass tydelige forskjeller det var snakk om å det var da vi brøt kontakten totalt. For vi hadde prøvd flere ganger å forklare at vi ikke synes det er så kjekt som foreldre å se på, å at om de synes det er vanskelig å vite hvordan de fordeler så er det bedre å ikke gi noen av de noe så helst, men da var vi urimelige å barnslige.. overrreagerer vi?

Endret av Solsikkefruen1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...