AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Vi planlegger en tur til dyreparken slutten av juli/starten av august, uten overnatting. Tenker to dager. Vi er to voksne og to barn. Så håper jeg noen har peiling: bør vi kjøpe billetter tidlig (nå?), eller kan vi vente til noen dager i forveien? Kan det bli fullt, slik at folk ikke kommer inn? Anonymkode: f002e...c26
Tulla25j Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 De har valgt å beholde antallsbegrensningen for en bedre opplevelse for alle. Så mitt tips er å bestille så tidlig som mulig - juli/starten av august er høysesongen i parken og da kan det bli utsolgt! 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 26 minutter siden, Tulla25j said: De har valgt å beholde antallsbegrensningen for en bedre opplevelse for alle. Så mitt tips er å bestille så tidlig som mulig - juli/starten av august er høysesongen i parken og da kan det bli utsolgt! Takk! Ser nå at de anbefaler det på nettsidene sine. Hadde et lite håp om at det skulle gå an å se an været, men vi får ta med oss klær for all slags vær og gjøre det beste ut av det. Anonymkode: f002e...c26
Tulla25j Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk! Ser nå at de anbefaler det på nettsidene sine. Hadde et lite håp om at det skulle gå an å se an været, men vi får ta med oss klær for all slags vær og gjøre det beste ut av det. Anonymkode: f002e...c26 Det er mulig å endre billetten, men da er det 30 kr endringsgebyr pr billett eller noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå